31 Aralık 2017 Pazar

Sarhoş Olan Kızlarla Grup Seks Yaptım



Adım Nazım, 25 yaşındayım. Üniversite yıllarında yaşamış olduğum grup seks deneyimini sizler ile paylaşmak istiyorum. Gerçekten şuanda düşündüğüm anda bile tekrar iştahım kabarıyor diyebilirim.
Üniversite yıllarında hızlı şekilde yaşadığım için, her türlü eğlenceyi düzenliyordum. Okuldan arkadaşlarım olan Özge ile İpek, sürekli olarak benimle birlikte okula gelip gidiyorlardı. Ancak erkek arkadaşlarının olmaması dikkatimi çekmişti. Kendilerine sormuş olduğumda sürekli şekilde gülümseyerek geçiştiriyorlardı. Yalnız olarak ikisiyle ayrı ayrı görüşme fırsatım zaten pek olmamıştı. Sabah birlikte okula gittiğim kızlar ile akşam yine eve dönüşte birlikte oluyorduk. Öğrencilik yılları olduğu için otobüs ile yolculuk yapmaya mecburduk. Bundan dolayı da yolculuğumuzun pek keyifli şekilde geçtiği söylenemezdi.
Yine okul çıkışı İpek ve Özge ile eve dönüyorduk. Ancak ertesi gün hafta sonu olduğu için kendime birkaç bira alarak akşam bir keyif yapmak istiyordum. Kızlar ile büfenin önünden geçerken, kendilerine de büfeye giderken bir şey istiyor musunuz ? diyerek beş dakika beklemelerini istedim. Kızlar elimde bir siyah poşet ile dönünce cam şişe sesinden ne olduğunu sormuşlardı. Bende birkaç bira aldım akşam biraz eğleneceğim dedim. Kızlar şaşkınlık içerisinde bana bakarak, birer tane bizde mi içsek acaba diye söylenmeye başladılar. Bende daha önce içip içmediklerini sordum. Şimdiye kadar 1-2 sefer denediklerini söyleyince peki o zaman size de alıyorum diyerek tekrar büfeye geçtim. İçecekleri ve yanına bir kaç çerez aldıktan sonra eve gittim. Kızlarda benimle birlikte gelmişlerdi. Kendilerine ait ayrı evleri olsa da, benimle bu gece kalacaklarını söylüyorlardı.
Eve girdiğimizde haliyle öğrenci evi olduğu için biraz dağınıktı. Tek göz odalı bir yer olduğu için hemen toparlamaya çalıştım. Kızlar hadi sen mutfakta bir hazırlık yap bizde buraları toparlarız dedi. İçeriden bardakları aldım ve yanlarına tekrar döndüğümde oturabilecek duruma ortamı getirmişlerdi. Televizyondan açtığımız müziklerden dinlerken, aldığım biraları yudumlamaya başladık. Ben kendime 3 adet aldığım için onlar daha şişedeki birayı yarım etmeden birinciyi bitirmiştim. Ancak bir birayı bitirmeye yakın sarhoş olduklarını anlamaya başladım. Çünkü bana olan bakışları değişmişti. İpek üzerindeki tişörtünü çıkartarak sadece sutyeni ile oturmaya başladı. Ne yapıyorsun diye sorduğumda aman canım yabancı mı var diyerek geçiştirmişti. İpek’in bu hareketi Özge’yi de cesaretlendirmiş o da soyunmuştu. Karşımda yarı çıplak iki kız duruyordu artık.  Sohbetimize devam ederken konu seks ilişkilerine getirdiler. Alkolünde etkisi ile Özge ile İpek kendi aralarında nasıl sevişmiş olduklarını bana anlatıyorlardı. Gerçekten ilgi çekici olan bu fantezilerini dinlediğim sırada sikim kalkmaya başladı.  Bu anlattıklarını biraz göstermelerini istedim. Birbirini okşamaya başlayan kızlar, üzerindekileri komple çıkartmış çırılçıplak şekilde kalmışlardı.
Özge ile İpek birbirlerinin amcıkları üzerinde ellerini gezdirirken dudaktan çok şehvetli şekilde öpüşüyordu. Ben ise sikimi dışarıya çıkartmış, onları izlerken sıvazlıyordum. Artık ikisi de sevişmeden ötürü kıvama gelmişlerdi. Evde bulunan bir resim kalemini eline alan İpek arkadaşı Özge’nin amcık içine sokuyordu. Hemen bende harekete geçtim ve elindeki kalemi aldım. Özge’yi önümde domalttım ve amcık içine benim siki sokup çıkartmaya başladım. İpek de Özge’nin önünde bacakları ayırmış amcık yalatıyordu. İki kızın aynı anda aldığı zevkle inleme sesleriyle sikişmek gerçekten beni çıldırtmıştı. Özge sikişerek boşaldıktan sonra, birazda arkadaşının yemesini istedi. Bu sefer beni yatağa yatırdığı ve İpek kucağıma geçti. Kucağımda zıplayarak sikişirken Özge’de amcık içine girip çıkan sikimi arada çıkartarak ağzına alıp yalıyordu. Kucağımda zıplayan İpek ile sikişmenin verdiği zevk ile boşalacak duruma gelmiştim. Boşalıyorum dediğim anda kucağımdan kalkan İpek ile Özge sikimi yalayarak ağızlarına boşalmamı istemişti. Gerçekten bu kızların bu kadar azgın ve seks düşkünü olduğunu o güne kadar öğrenememiştim.

4 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  3. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video