2 Ocak 2018 Salı

Kocamın Yeğeni Pınar Lezbiyenmiş

Merhabalar ben Sevgi 34 yaşında evli bir bayanım. Daha önce hiçbir kadınla lezbiyen tarzında ilişkim olmasa da, kocamın yeğeni Pınar ile yaşadığım lezbiyen ilişki gerçekten bana ayrı bir haz vermişti. Bu yaşadığım zevk dolu anları sizinle paylaşmak istiyorum.
Sibel 22 yaşında üniversite mezunu kültürlü ve oldukça güzel bir kız. Kocam ile çocukluktan bu yana ağabey kardeş gibi büyüdükleri için şakalaşmaları ve samimi konuşmaları sık oluyordu. Ne kadar kıskanç bir hatun olsam da bu durumdan ötürü rahatsızlık duyduğumu söyleyemem. Aradan geçen süre içerisinde bende samimi olmuş, aramızda neredeyse her konuyu görüşür duruma gelmiştik. Fakat Pınar ile ne zaman evlilik konusunu açmış olsam, kaçamak yanıtlar vererek konuyu başka yerlere çekiyordu. Bundan dolayı da düşüncesinin ne olduğunu algılamakta zorluk çekiyordum.
Eşimle akşamları yemek sırasındaki sohbette Pınar’ın bu şekilde kaçamak yanıt vermesine anlam veremediğimin konusunu açtığımda, aynı şekilde eşimde ‘’ sen karışma herkes evleneceği zamanı kendisi bilir’’ sözleriyle karşılık veriyordu. Aradan geçen bir zaman sonra eşim şehir dışında bir iş toplantısına gitmek zorunda kalmıştı. Benimde evde yalnız kalmamı istemediği için Pınar’ı davet etmişti. Akşam Pınar ile birlikte kalacağımız için benim aklıma takılan bu durumu biraz daha açmak istiyordum. Hiç erkek arkadaşının da olmayışı ve sürekli kadınların fiziklerinden bahsetmesi beni biraz bir konuda şüpheye çekmişti.
Akşam Pınar geldikten sonra kendimize güzel bir yemek hazırladık ve baş başa yiyerek sohbet ediyorduk. Yemeği tamamladıktan sonra salona geçip televizyon karşısında eğlence programına bakmaya başlamıştık. Üzerimde bulunan ince pijamamdan iç çamaşırlarım belli oluyordu. Pınar bana dikkatlice bakarak, ‘’ bu pijaman gerçekten seksiymiş, insanı tahrik eder cinsten ‘’ sözleriyle bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Bende gülümseyerek bu konuda pek yorum yapmaya gerek duymuyordum. Artık saat geç olduğu için yatağımıza geçerek uyumak istiyordum. Pınar’a misafir odasında bir yatak hazırladım bende yatak odasına geçerek geceliğimi giyip yatağıma uzandım. Uykuya dalmak üzereyken yatak odamın kapısı açıldı. Odanın kapısının hemen önünde Pınar duruyordu. Çırılçıplak bir şekilde göğüslerini avuçları arasına almış okşuyordu. Şehvetli bir ses ile ‘’ beni nasıl buluyorsun bu göğüslerin ve amcığın sahibi olmak ister misin?’’ tarzında soru sorarak beni şaşırtmıştı. Ben ise ‘’ ne yaptığını zannediyorsun, bu hareket bence hiç hoş değil ‘’ diyerek odasına gitmesini istiyordum. ancak Pınar gidecek gibi değildi. Bu sözlerimden sonra yatağıma iyice yanaştı. Ellerini vücudumun üzerinde gezdirerek bacaklarım arasından külotumun içine sokarak amcığımı okşuyordu. Kılsız olduğu için ‘’ off gerçekten harika amcık, tam kılsız ve yalanmayı bekliyor ‘’ diyerek kafasını bacaklarım arasına götürdü. Geceliğimin eteğini yukarıya sıyırıp altımdan külotumu çıkarttı. Ben bir yandan şok içerisinde yaptıklarını izlerken, diğer yandan da bu dokunuşlar etkilediği için devam etmesini istiyor gibiydim. Islanmaya başlamış amcık üzerinde dilini gezdirip bana oral seks yapıyordu. İnlemeye başlamıştım. ‘’ Hoşuna gidiyor değil mi? Hadi bakalım sende benimkini yala’’ sözlerini sarf ettikten sonra bacaklarının arasını kafama dayadı. Tam bir 69 pozisyonuna geçmiştik. O benim amcığımı yalarken bende zevke geldiğim için onun amcığını yalıyordum. İlk defa bu şekilde bir ilişkinin içerisindeydim ancak çok değişik bir zevk alıyordum. Bacakları üzerimde olan Pınar kasılarak boşalıyordu. Titreyerek birkaç kez daha boşaldıktan sonra yatağa uzandı. Bende bu oral seks sırasında defalarca boşalmıştım. Lezbiyen olan kocamın yeğeni ile bu fantezi bir daha tekrar edilmemek üzere konusu kapanmıştı.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video