29 Aralık 2017 Cuma

Masör Adam Kocamdan iyi Sikti

Merhabalar ben Gizem. 29 yaşında 7 yıldır evli olan bir hatunum. Eşim ile cinsellik hayatımız pek renkli şekilde gitmediği için istediklerimi aldığımı pekte söyleyemem. Bundan dolayı farklı erkekler ile birlikte olmayı arzuluyor, ancak her insana da güvenemediğim için bunu yerine getiremiyordum. Komşum ile bir gün seks hikayeleri üzerine sohbet ederken, kendisinin bir masaj yaptırmak için eve masör adamı çağırdığını söylemişti. Bu masaj sonrasında her türlü rahatladığını ve çok memnun kaldığını bana anlatıyordu. Aslında bu rahatlama olayı benim cinsel yönden olmalıydı. Hemen daha önce bir izlemiş olduğum filmlerdeki sahne gelmişti. Kadın masaj salonuna gidiyor ve buradaki masör adamla sikişerek kendisini tatmin ediyordu. Bende bu fantezi neden olmasın diyerek kendi kendime düşünmeye başladım.
Arkadaşımdan bu masörlük yapan adamın telefonunu alarak hemen aradım. Eşimin evde olmadığı bir anda gelerek kendimi rahatlatmasını istiyordum. Telefonda konuştuğum sesi dahi gerçekten etkileyiciydi. Çok naif ve kibar bir şekilde benimle konuşuyordu. Evimin konumunu telefonuna gönderdikten sonra ertesi gün için randevu almıştım. Bende evde gerekli olan hazırlıkları yaptıktan sonra beklemeye başladım. İçerimi ise garip bir heyecan duygusu kaplamıştı. Zil çalmış olduğunda kapıyı açmaya heyecan içerisinde gittim. Kapıyı açtığımda ise gerçekten uzun boylu ve fit görünüme sahip genç yakışıklı bir erkek duruyordu. Komşumun anlattığından daha da çok yakışıklıydı.
İçeriye aldıktan sonra önceden hazırlamış olduğum yatağıma götürdüm. Masajını rahat şekilde yapabilmesi için iç çamaşırlarımla uzanmamı istemişti. Havluları sermiş olduğum yatağımın üzerine yüz üstü uzandım. Genç masör adam eline sürdüğü masaj yağından sonra yanıma doğru yaklaşmıştı. Aslında bu benim ilk masaj yaptırma deneyimim de olacaktır. Omuzlarımdan başlayarak masaj yağını sürmeye başladı. Beni okşar gibi bu masajı yapması daha ilk anlardan itibaren etkilemişti doğrusu. Omuzlarımdan belime kadar inmişti. Ancak bu dokunuşlar beni rahatlatmış olsa da, cinsellik adına daha da azgın duruma getiriyordu. Amcık sulanmaya başlamış, kendimi artık kollarına bırakıp siktirmek istiyordum. Üzerimdeki sutyenimi daha sonra da altımdaki külotumu çıkarttım. Masaj yapmasına devam etmesini istedim. Burada genç adam niyetimi anlamış gibi hareketlerini değiştirmeye başlamıştı. Elini dolgun kalçalarım üzerine götürdü ve iki eliyle avuçluyordu. Bir ara parmaklarını kalçalarımın arasından sulanmış amcık üzerine götürdü. Dokunduğu ilk anda ne kadar çok sulandığımı hissetmiş parmak ucunu üzerinde gezdiriyordu. Ama resmen çıldırıyor, fena şekilde inliyordum. Gerçekten işini çok iyi yapıyordu. Amcığımı avuçlarken kendi üzerindeki eşofmanı içerisinden sikini çıkartarak bana doğru uzattı. Yalamak ister misin diye sormasına fırsat vermeden, hemen ağzıma alarak vakumluyordum. Artık zevkin en doruk noktasına gelmiş, defalarca orgazm olmak için sabırsızlık içerisindeydim.
Sırt üstü pozisyondan yüz üstü pozisyona beni geçirdi. Ağzımda siki yalarken kendisi de göğüslerimi okşuyordu. Daha sonrasında yerimden hiç kalkmadan bacaklarım arasına geçti. O aletini amcık içine öyle bir sokuşu vardı ki, adeta yağ gibi içime kaymıştı. Hepsi içime hafif şekilde girip çıkıyor, her giriş çıkışında beni boşaltmaya yetiyordu. Ben boşaldıkça daha da sikişme arzusu içerisine giriyordum. Gerçekten çok iyi bir sikiciydi. Kocam bile daha öncesinde beni bu şekilde doyuramamıştı. Arada üzerimde gidip gelirken tamamını içime köklemesini istiyordum. O da ikiletmeden dediklerimi yerine getiriyordu. Sonra köpek stili pozisyonu yani domalma pozisyonu aldım. Bu defa götümü tokatlayarak sert şekilde sikmeye başlamıştı. Çok iyi pompalıyordu. Uzun süre bu kadar boşalmadan beni defalarca sikmesi fena şekilde haz vermişti. Artık boşalacağını söyleyen masör adam, sikini amcık içinden çekecekti. Hemen doğrulup göğüslerimin arasına patlamasını istiyordum. Kocam bunu yapmadığı için bu fantezimi de gerçekleştirmek istiyordum. Göğüslerim arasına sürterek oda kasılarak boşalmış rahatlamıştı. Sonrasında ikimizde duşa girerek duşumuzu aldık ve rahatladık. Karşılıklı birer kahve içererek sohbet ettikten sonra evimden ayrıldı. Artık ne zaman canım sikişmek istese, telefon açarak kendisini çağırıyor, hem masaj yaptırıyor, hem de amcık sikişmesi ile tatmin oluyordum.

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video