31 Aralık 2017 Pazar

Pazarlamacı Kadın ile Karımı Aldattım

Merhaba adım Melih. 28 yaşında, evli bir erkeğim. Güvenlik görevlisi işinde çalışıyorum. Bundan dolayı da gece vardiyasına işte olduğum günlerin gündüzünü evde dinlenerek geçiriyorum. Eşimde çalışan bir kadın olduğu için, bundan dolayı evde gündüzleri yalnız oluyordum. İşte bu yalnız kaldığım günlerden birisinde pazarlamacılık yapan İpek ile aramızdaki seks hikayesini sizler ile paylaşacağım.
Her zamanki gibi işe gece vardiyasına gitmiş, sabahta iş yerinden çıkarak eve gelmiştim. O gün gece çok fazla şekilde yorulmuş olduğumdan eve gelir gelmez duş almak ve uyumak istiyordum. Kendimi banyoya atarak güzel bir duş aldım. Duştan çıktıktan sonra cep telefonumu kontrol ettiğimde eşimin aradığını gördüm. Hemen arayarak söyleyeceğinin ne olduğunu merak ettiğim için sormak istedim. Kendisinin birkaç ürün sipariş ettiğini ve bunların tanıtımını yapmak üzere bir kadının evimize geleceğini belirtmişti. Aslında bu durum pek benim hoşuma gitmemişti. Çünkü ben hemen uyumak ve dinlenmek istiyordum.
Üzerimde bornoz ile yatak odasına geçtim. İç çamaşırlarımı ve üzerime eşofmanımı giyindikten sonra oturma odasına televizyon karşısına geçtim. Bir yandan televizyon izliyor, diğer yandan da karımın söylediği kadının gelmesini bekliyordum. Karım çok kıskanç birisi olmadığı için bu tür yalnız görüşmeleri dahi normal karşılayan bir yapısı vardı. Bundan dolayı benden bu şekilde bir istekte bulunmuştu. Ancak saat öğlene yaklaşmış kadının geleceği yoktu. Benimde uykum fazla şekilde geldiği için kendime bir kahve yaptım. Kahvemi yudumlarken eşimi tekrar aradım. Kadının telefon numarası var ise hemen tekrar aramasını ve çok beklemeden yatacağımı söyleyip kapattım.  Yaklaşık bir yarım saat kadar sonra kapı çalmıştı. Kapıya gittiğimde üzerinde mini eteği, elinde çantası olan genç bir bayan kapıda karşımda duruyordu. Ben aslında mankenler kadar güzel bir kadının geleceğini tahmin etmemiştim. Kadına bakakaldığımda gülümseyerek beni içeriye almayacak mısın diyerek sordu. Bende şaşkınlık içerisinde olduğum için tabi ki diyerek kapıyı iyice açtım.
Eve girdikten sonra oturma odasına doğru geçmesini söyledim. Oturma odasındaki koltuğa oturduktan sonra bana getirmiş olduğu ürünleri bırakacaktı. Ancak erkeklere özel ürünler olduğu için bana da ürünleri tanıtmak istiyordu. Zaten kadının güzelliğini gördüğümde bende uyku filan kalmamıştı. Peki tanıtın bakalım diyerek çantasından çıkartmış olduğu ürünlere bakıyordum. Koltuk altı losyonu gibi kozmetik ürünleri vardı. Aslında bu ürünlerden kullanıyordum. Ancak yinede denemek ve almak istedim. Koltuk altı losyonundan vererek koltuk altıma sürmemi istedi. Sürmüş olduğumda gerçekten kokusu güzeldi. Kullandığım içinde bunu alabileceğimi belirttim. Karşımda oturan kadın rahat şekilde hareket ettiği için üzerindekinin mini etek olmasını önemsemiyordu. Bundan dolayıda bacakları açılıyor, hatta kimi zamanlar bacak arası dahi görünüyordu. Gözlerim işte o anda bacak arasına takılıyordu. Kadın bu bakışlarımı gördüğü için kapatmak yerine daha çok açılıyordu.
Ürün tanıtımı bitmiş artık normal sohbet etmeye başlamıştık. Benim evli olduğumu zaten bildiği için kendisinin hayatından birkaç özel soru sordum. Bekar olduğunu söylediğinde şaşmışcasına bu güzelliğin sahibi olmaması çok ilginç diyerek kadına tepkimi vermiştim. Bu iltifat etmelerim karşısında bana karşı iyice gevşemişti. Yanına biraz daha sokularak elimi bacağının üzerine koydum ve çok güzel olduğunu söyledim.  Aslında bende evli erkeklere bayılıyorum diyerek tepkisini belli etmişti. Bu sözler üzerine daha çok yanaşmış ve artık gömleğinin düğmelerini açıyordum. Göğüslerini avuçlamaya başladığımda o da aynı şekilde benim sikimi kavramış sıvazlıyordu. Sevişme ile başlayan ilişkimiz oral seks ile devam etmişti. Öylesine bir sakso çekici vardı ki, iliklerime kadar somuruyor gibiydi. Çırılçıplak soyunduktan sonra koltuğun üzerinde sikişmeye devam ettim. Bacakları arasına geçerek kalın siki amcık içine soktum. Bu pazarlamacı kadının dıştan göründüğü kadar vücudu da mükemmeldi. Pürüz içermeyen vücuduna temas ederek kılsız amcık içine girmek beni çıldırtıyordu. Artık altımda kıvranarak boşalıyordu. Bunu ağzından çıkan seks sözcüklerinden ve taşaklarıma kadar akmakta olan zevk sularından anlayabiliyordum. Belimden kendisine doğru çekerek daha çok sikimi içinde hissetmek istiyordu. İçime boşal erkeğim hadi diyerek beni de zevkin doruklarına çıkartmıştı. Sikimi dibine kadar kökledim ve büyük bir inleme içerisinde amcık içine patladım. İkimizde sikişme sonucunda bayağı bir terlemiştik. Kendisine duş alma imkanı sunmak için hemen banyoyu gösterdim. Güzel bir duş aldıktan sonra elbiselerini giyindikten sonra evden ayrıldı. Her ürün siparişi etmemde eve geldiğinde sikişerek birbirimizi farklı pozisyonlarda tatmin etmeye devam ediyoruz.

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video