29 Aralık 2017 Cuma

Kapıcının Karısı Bir Harikaydı

Merhabalar, adım Kasım, her insanın dikkatini fazlasıyla çekebilecek olan yaşadığım bir seks hikayeleri içinden birisini sizler ile paylaşmak istiyorum. Oturmuş olduğumuz binada görevli olarak çalışan kapıcının karısı Pınar ile aramda geçen muhteşem heyecan dolu anları sizlere aktaracağım.
Kapıcının karısı Pınar, sanki kocası fabrikatörmüş gibi giyiniyor, bu giyindikleri de üzerine fazla şekilde yakışıyordu. Her erkeğin dikkatini çekecek fiziğe sahip olduğu için benimde dikkatimi çok çekmişti. Arada kendisine yürürken arkasından bakıyor, bu bakışlarımdan habersiz şekilde yoluna devam ediyordu. Aradan geçen zaman ile kendisine karşı içimde seks fantezileri kurmaya başlamıştım.
Kocasının bir gün rahatsız olmasından ötürü kendisi binadaki işlerle ilgilenmek zorunda kalmıştı. Çocuğu olmadığı için rahat şekilde çalışabiliyordu. Bizim evin kapısının önüne çöpleri almaya geldiğinde, sıradan bir şekilde giyinmişti. Kapıda merhaba diyerek, biraz sohbet için bana vakit ayırmasını istedim. Ancak şuanda işi olduğunu ve daha sonra bunun mümkün olabileceğini söyledi. Bu sözleri duyduktan sonra bugün evi boşaltmam ve Pınar ile baş başa kalmam için ortam hazırlamam gerekli diyerek düşünmeye başladım. Annem ve babamı ablamların evine bir şekilde göndermeyi başardım. Pınar da işlerin bitirmesinin ardından, evin içerisindeki bulunan görevli butonuna bastım. Bir süre sonra kapıya tekrar gelmişti. Şimdi sohbet için müsait olup olmadığını sorduğumda, tabi ki bir kahve içecek vaktim var artık dedi. Aslında benim aklımdan kahveden daha fazlası bile geçiyordu.
İçeriye aldıktan sonra, karşılıklı oturup sohbetimizi ediyor, kahvemizi yudumluyorduk. Çalışmasından ötürü biraz terlemiş olan Pınar’ın üzerindeki beyaz tişörtünden iç çamaşırları belli olur derecedeydi. Göğüsleri de dolgun olduğu için gerçekten etkilenmemek mümkün değildi. Kendisine bu denli baktığımı görünce biraz toparlanır gibi oldu. Sonrasında isterse rahatlaması için banyoya geçerek duş alabileceğini söyledim. Gülümseyerek benimde kendisine eşlik etmem durumunda duş alacağını söylediğinde, benim alet hemen kalkmaya başlamıştı. Hemen yerimden kalkarak kendisinin yanına geçtim ve koluna girerek birlikte duşa girdik. Duş altında sevişerek duşumuzu alarak dışarıya çıktık. Rahat edebilmek için benim odamdaki yatağa geçtik. İkimizde çırılçıplak olduğumuz için sevişmemize kaldığımız yerden burada devam ettik. Dolgun dudakları ile dudaklarımı öpüyordu. Elleri ise sırtımı sıvazlıyor, bir eli de sikime doğru iniyordu. Eline alarak okşadığı kalın siki, ağzına almak için hamle yaptı. Önümde eğilmek yerine beni yatağa yatırdı ve sırt üstü uzandırdı. Kendisi ise üzerime uzanıp aletimi dibine kadar emiyordu.
Artık altında kıvranır duruma gelmiştim. Hadi sikişelim diyerek kalkmasını istedim. Yalamaya doymayan Pınar, oral seks yapmayı sürdürüyordu. Boşalacak gibi olduğum için artık kendisini kaldırdım. Üzerime alarak dimdik olan aletimin üzerine oturttum. Girip çıkmasıyla kendisinin inleyerek boşalmaya başlaması bir olmuştu. Uzun zamandır dolu olduğunu söyleyen Pınar, kendisini saatlerce sikerek yarağa doyurmamı istiyordu. Kucağımda zıplayarak yediği kalın yarak kendisinden geçirmişti. Çılgınlar gibi zıplıyor ve zıpladıkça da sallanan göğüslerini ellerim ile tutmamı istiyordu. Avuçladığım göğüslerin ucu dimdik olmuştu. Biran aletimin hepsi amcık içine köklenmişken, göğüslerini ağzıma getirip yalamamı istedi. Daha da gevşemek için göğüs uçlarını yalatıyordu. Göğüs uçlarını yalamam bile kendisini çıldırtıyor, boşalmasını sağlıyordu. Artık defalarca boşalmıştı. Sıra benim boşalmama geldi dediğimde ise üzerimden kalktı ve sakso çekmesine devam etti. Boşalana kadar ağzında sikimi vakumlayarak göğüsleri üzerine beni orgazm ettirdi.

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video