31 Aralık 2017 Pazar

Annemin Patronuna Götten Verdim

Merhabalar adım Sevil, 21 yaşında ve ailem ile yaşamakta olan genç bir kızım. Seks hikayeleriokumak ve videoları seyir etmekten büyük keyif alıyorum. Bundan dolayı kendime ayırdığım zaman içerisinde mutlaka bu fantezilerimi yerine getiririm. Hiçbir erkek ile seks deneyimim olmamış olsa da, okuduğum hikayeler beni fazlasıyla istekli duruma getiriyordu. Ancak bakireliğime zarar gelmesinden korktuğum için bir erkekle birlikte olamıyordum. Sevgili olarak takıldığım arkadaşım ile de sadece dudaklarından öpüşerek kendimi tatmin ediyordum. Eve geldiğimde hemen sıcağı sıcağına mastürbasyon yaparak sadece amcık dışından okşama ile orgazma ulaşıyordum. Evin tek çocuğu olmamdan ötürü evde yalnız kaldığım anlar çok oluyordu. Annem ve babam çalışıyordu.
Babamın iş yerine pek gitmemiş olsam da, annemin iş yerine harçlık kopartmak için birkaç sefer yolum düşmüştü. Zaten annem de benden harçlık alacağın olmasa iş yerime dahi gelmezsin diye bana takılıyordu. Gülümseyerek geçiştirdiğimiz bu takılmalarımız sırasında, ara sıra annemin patronu adamda bizim konuşmalarımıza ortak oluyordu. Patron olabilirdi, ancak annemden genç bir kişiydi. Bundan dolayı anneme ismiyle hitap ederek abla diyordu. Benimle de şeker kız diyerek takıldığı anlar vardı. Bu samimiyet pekte rahatsız edici düzeyde değildi.
Annem bir gün rahatsızlanmıştı. İşe gidemeyeceği için benden iş yerini arayarak gerekli şekilde bilgi vermemi istemişti. Bende söylediklerini aynen uygulamak için aradığımda telefona direkt olarak patronu çıkmıştı. Durumu söyledikten sonra telefonu kapatacağımda biraz sohbet etmek istedi. Bende anlamamazlığa vurmuş gibi yaparak telefonu kapattım. Daha sonrasında annemin yanına geldiğimde yatak odasında uzanmış dinleniyordu. Biraz kendisinden harçlık istedim. Ay başına maaşlara daha çok olduğunu söyleyerek, ancak iş yerine gidip muhasebeden avans alabileceğimi söyledi. Bende kabul ederek evden ayrılarak iş yerine gitmek üzere yola koyuldum. Ofise gelmiş olduğumda sekreter beni karşıladı. Muhasebe odasına geçtikten sonra, annem için avans başvurusu yapacağımı söylediğimde bir dakika diyerek muhasebeci kadın telefona sarıldı. Telefonda konuştuğu kişi annemin patronu idi. Telefonu kapatmış olduğunda patronun beni odasına beklediğini söyledi. Bende direkt olarak gidip görüşmemi yaparak ofisten ayrılmak istiyordum. Patronun odasına girmiş olduğumda adam masasına oturmuş, hafif yaygın şekilde benimde karşısındaki koltuğun üzerine oturmamı istedi. Annemin haberi olup olmadığını sorarak parayı nerede kullanacağımı sordu. Tabi ki durumdan annemin haberi olduğunu ve para lazım diyerek kestirip atmak istedim. Ancak bende gözü olduğunu söyleyen adam ilginç teklif yapmıştı. Bana kendisiyle olmamı isteyerek annemin alacağı paranın iki katından fazlasını teklif etti. İlk olarak bu teklifi duyduğumda kendimin orospu olmadığını ve bu teklifi duymamış olacağımı söyledim. Ancak adam ısrarlı bir şekilde, yanlış anlaşıldığını bu verdiğinin sadece bir hediye olduğunu söyledi. Aslında diğer yandan da seks fantezimi de gerçekleştirebileceğim düşündüm.
Alacağım para teklifini biraz daha yükseltip, birlikteliği sadece anal seks olmak üzere kabul ettim. Ofisten önce benim isteyerek, aşağıda otoparkta kendisini beklememi söyledi. Hemen asansör ile otoparkın bulunduğu zemin kata indim. Aracının nerede olduğunu bilmiyordum. Ancak asansör girişinde beklemeye devam ettim. Bir süre sonra kendisi de yanıma asansör ile indi. Aracının yanına doğru geçtik. Nerede sikişmek istersin diye bana sordu. Ben ise güvenlikli ve kimsenin göremeyeceği yer olmasını istedim. Arabaya bindikten sonra kendisine ait olan bir yazlık evine gittik. Akşam olmaya kısa bir zaman kaldığı için vaktimizin fazla olmadığını, annemin her an beni telefon ile arayabileceğini söyledim. Peki o zaman diyen azgın patron benimle birlikte soyunmaya başladı. Sevişme ile başladığımız birliktelik sırasında sakso çekmemi istiyordu. Kalın yarak ağzıma vererek yalatıyordu. Artık siki bayağı sertleşmiş durumdaydı. Daha önce okuduğum bir kaç seks hikayesi anlatımında kadın götten sikiştiğinde canının yandığını söylüyordu. Bende bunun için krem istedim. Göt deliğimi ve sikinin ucunu kremledikten sonra yavaşça girmeye başladı. Artık sikinin hepsi bir süre sonra içimde gidip geliyordu. Bunu çok net bir şekilde hissediyordum. Domalmış şekilde beni götten sikmesi gerçekten etkilemişti. Götten sikişmekte orgazm olacağımı tahmin edememiştim. Birkaç sefer bu birliktelik sırasında boşalmıştım. Domaltarak beni siken annemin patronu ise göt deliğimin içine boşalmıştı.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video