29 Aralık 2017 Cuma

Çoban Kemal Amca Götten Sikti

Merhaba ben Öznur, 26 yaşında 2 yıldır evli bir bayanım. 19 yaşında yaşadığım ilk seks deneyimini sizler ile paylaşmak istiyorum. Bende sizler gibi seks hikayeleri okumaktan hoşlanıyorum. Liseyi bitirdikten sonra üniversiteye hazırlanmış, bunda da pek başarılı olamamıştım. Her yaz ailem köye gitmiş oldukları için bende onlar ile gitmek zorunda kalıyordum. Ancak köyü sevmediğimi de söyleyemem. Lise yıllarından bu yana kadar sürekli olarak hayatımda olgun erkeklerden hoşlanıyorum. Hiç kendime yaş dengi bir kişi ile birlikte olup, uzun süre sevgili kalmış olduğumu söyleyemem.
Köye gitmiş olduğumuzda, annemin köylüsü Kemal amca vardı. Kemal amca diyorum çünkü 41 yaşında bir adamdı. Kemal amca koyunlar ile ilgilenen bir çobandı. Olgun insanlardan hoşlanmış olduğum için, kaslı vücudu beni gerçekten fazlasıyla etkiliyordu. Evli olmasına rağmen gerçekten çok ilgi duyuyordum.
Köyümüzde bir dere vardı ve bu derede serinlemek isteyen köyün gençleri yazın buraya giderek eğleniyordu. Ailem biraz mütevazi olduğu için beni genelde evimizdeyken denize giderek girmeme izin vermiyordu. Bende ailemden gizli bir şekilde, bu derenin olduğu yere gittim. Üzerimdeki pantolonum ve tişörtümü çıkardıktan sonra, bu dereye girdim. Köyün erkeklerinden biraz uzak yerde yüzüyordum. Çünkü bunlardan birisi görüp de aileme burada olduğumu anlatmasını istemiyordum. Güzel bir şekilde derenin fazla derin olmayan yerinde yüzerek serinleyip eğleniyordum. Yüzdüğüm sırada derenin kenarında koyunların su içtiğini fark ettim. Koyunları gördüğüm için kesin Kemal amcanın da buralarda bir yerde olduğunu biliyordum. Biraz koyunlara doğru yaklaştığımda, Kemal amcanın biraz ilerideki ağaç altında uzanmış, bana doğru bakıyordu. Aslında bu şekilde beni izlemesi heyecanlandırmıştı. Çünkü karşımda ilgi duyduğum adam beni izliyordu. Yaşımın genç olmasına rağmen,  yaşıma göre büyük kalça ve göğüslere sahiptim. Bu fiziki görüntümü kullanarak Kemal amcayı azdırmak istiyordum. Dereden arada çıkıyor ona doğru sutyenimi ve külotumu düzeltiyordum. Kemal amca ise gözlerini benden alamıyordu. Artık ağaca doğru onun yanına doğru biraz daha yaklaşmıştım. Kemal amca bana bir an seslendi, kız Öznur gel birlikte bir çay içelim diyordu. Yanında termos getirmişti. Sıcak çay vardı. Ağacın altında Kemal amcanın yanına çoban keçesi üzerine oturarak, bana çay ikram etmesine izin vermiştim. Ailen buna izin veriyor mu senin diyerek tepki verdiğinde Kemal amcanın, kesinlikle bunun duymamasını istiyorum, sakın aileme söyleme diyordum. Neyse diyerek gülümseyen Kemal amca ile sohbetimize devam ediyorduk. Konu benim sevgilim olup, olmadığına gelmiş olduğunda Kemal amcaya yok ya ne sevgilisi ben genç erkeklerden hoşlanmam diye yanıt verdim. Bu söylediklerime şaşkınlık içerisinde bakarak, nasıl yani dedi. Yani ben olgun erkeklerden hoşlanıyorum, ileride de aynı şekilde olgun bir adam ile evlenirim dedim. Demek olgun erkekler senin hoşuna gidiyor diyen Kemal amca, önce saçlarımı daha sonra omuzlarımdan sutyenime doğru inerek göğüslerimi okşamaya başladı. Ben ise heyecandan titriyor buna karşılık vermiyordum. Çevrede kimse olmadığı için, sutyenimi çıkartarak göğüslerimi avuçlayarak sıkmaya başladı. Bu beni daha çok heyecanlandırmış titremeye başlamıştım. Kemal amca sakin ol, şimdi çok eğleneceğiz diyerek göğüslerimi yalamaya başladı. Göğüs uçlarımı emdikçe kendimden geçiyordum. Hafiften inlemeye başlamıştım. Giymiş olduğu şalvarının içinden çıkarmış olduğu sikini bana uzatan Kemal amca yalamamı istiyordu. İlk defa karşımda büyük bir adamın siki duruyordu. Dudaklarım arasına alarak yalamak istiyordum bende. Ağzıma aldığımda gerçekten büyüktü, ağzıma almakta zorlanıyordum. Yaladığım siki iyice kalkmış, daha da büyümüştü. Kemal amca beni sikmek istediğini söylüyordu, ancak mütevazi bir ailem olduğu için ona götten verebileceğimi söyledim. Okuldaki kız arkadaşlarımdan birkaç sefer götten sikişmiş olduklarını ve bundan da çok zevk aldıklarını duymuştum. Kemal amcaya götten verebileceğimi söyleyerek önünde yan yattım. Göt deliğime yanaşarak sikini dayadı. Sikinin kafasını biraz tükürerek sıvazladıktan sonra, götüme hafiften girmeye başladı. İlk girmiş olduğunda acı duyuyor, bağırıyordum. Ancak bir kaç sefer girip çıkmasından sonra acı yerini zevke bırakmıştı. Artık onun sikinin hepsini götümün içinde hissediyordum. Zevkle sikinin hepsini içime köklüyor, kalçalarımı ve göğüslerimi sıkarak sert şekilde sikişmesine devam ediyordu. Bir an kasılarak Kemal amcanın göt deliğimin içine ılık ılık boşaldığını hissettim. Oradan üzerimi giyinip hemen ayrılarak eve döndüm. Evlenene kadar, sürekli her köye gitmiş olduğumda Kemal amcaya götten vererek sikişmelerime devam ettim.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video