31 Aralık 2017 Pazar

Sekreter Tuğba Sikişmeye Doymak Bilmedi

Merhabalar ben Kaan, özel bir şirkette muhasebe görevlisi olarak çalışıyorum. 35 yaşında ve düzgün fizik yapısı ile her genç kızın beğenebileceği tipte olduğumu da ayrıca belirtmek istiyorum. Daha önceki çalışmış olduğum özel şirketteki sekreter Tuğba ile yaşadığımız seks dolu dakikalarımı sizlerle paylaşmak için bu siteye hikayemi göndermiş bulunuyorum.
Sekreter Tuğba, 1,69 boylarında, 55 kilo ağırlığında ve sarışın bir hatundu. Hemen benim masamın yan tarafında olan kendisine ait sekreter masasında oturuyor gelen misafirleri karşılıyordu. Tabi ki her sekreter gibi bundan başka işi olmadığı için, önündeki bilgisayardan oyun açarak zamanının geri kalan kısmını değerlendiriyordu. Bende gördüğüm için buna defalarca şahitlik etmiştim. Etine dolgun vücut yapısı olduğu için, mini etek giyinmiş olduğunda o dolgun bacakları resmen benim aklımı başımdan alıyordu. Sabahları özellikle kahvesini yudumlarken bacaklarını üst üste atması sırasında görünen baldırları resmen beni çıldırtıyordu. Masası benim masama hafif çapraz olduğu için önüne eğildiğinde dekolteli elbise giyindiğinde göğüsleri de resmen masanın üzerine dökülüyordu. Bugüne kadar hiç onu arzuladığım kadar başka bir kadını arzulamamıştım. Birçok kız ile sikişme yaşamıştım ancak bununla sikişmeden duramayacak gibiydim.
Yemeklerimizi ofiste yediğimiz için en son mutfağa kendisi geçerdi. İş yerindeki herkesin yemesini beklemek zorundaydı. Elindeki telefonu bir iş arkadaşına emanet ettikten sonra yemeğini rahat yemek isterdi. Bende onunla baş başa kalabilmek için bu şekilde son son yemeğe kalırdım. Yemek saati sırasında işim varmış gibi bahaneler üreterek, o ne zaman girerse bende peşinden hemen girip yemek hazırlanmasını isterdim. Karşılıklı olarak yemek yerken sohbet eder, erkek arkadaşı hakkında konuşmalar yapardık. Son günlerde pek açık giyinmeye başladığı için bende kendisine erkek arkadaşın kıskanmıyor mu seni, gerçekten çok seksi dolaşıyorsun diyerek takılmıştım. Abartmayalım istersen diyerek gülümsüyordu. Bende daha çok üzerine giderek kendime doğru çekmeye çalışıyordum. Gerçekten harika bacakları olduğunu ve arada masada otururken gözüm takıldığını söylüyordum. Öylemi diyen Tuğba bana kahkahalar atıyordu.
Yemeğimizi yedikten sonra mutfaktan çıkmıştık. O sekreter masasına bende her zamanki gibi yerime geçmiştim. Bugün üzerinde mini eteği olduğu için mutfakta söylediklerim aklında yer edinmiş gibi bacaklarını ayırmaya başlamıştı. Eteği hafif şekilde ince ve pileli olduğu için yukarıya doğru çekiyordu. Bu yaptıklarını benden başkasının görmesi imkansızdı. Ara sıra gözlerimin içine doğru şehvetli şekilde bakarak dudakları üzerinde dilini gezdiriyordu. İşte bu yaptıkları resmen benim sikimi kaldırmaya yetmişti. Artık pantolonumun içerisinde duracak gibi değildi. Dimdik olmuş neredeyse pantolonumu yırtacaktı. Bende göz kırparak Tuğba’ya öpücükler gönderiyordum. Kendisine işaret ederek balkona gelmesini istedim. Ben balkona geçtikten bir süre sonra yanıma gelmişti. Ne yapacaksın yoksa beni burada mı sikeceksin diye soruyordu. Demek ki artık o da beni arzu ediyordu. Yok canım burada olmaz ama akşam seninle çıkalım bir yerlerde oluruz dedim. Kendisinden ofiste sikişme teklifi alınca bunu nasıl yapacağımızı sordum. Akşam herkes çıktıktan sonra sen mesai bahanesi ile kalacaksın bende yanında kalarak sana vereceğim dedi. Bu duyduğum sözler gerçekten beni daha da çok çıldırtmıştı. Artık akşam olmasını iple çeker duruma gelmiştim.
Akşam iş çıkışında herkes çıkmış bende patrona ufak toparlamam gereken hesaplar var biraz geç çıkacağım diyerek ofiste kalacağımı söyledim. Peki diyen patron ofisten ayrılmasından sonra, Tuğba ile baş başa kalmıştık. Hemen benim masamın yanına doğru bir sandalye çekerek yanıma oturdu. Tıpkı öğlen ki yaptığı gibi eteğini yukarıya çekti ve dolgun bacaklarının üzerine elimi koydu. Hadi okşa ve seviş benimle bu akşam kocam ol diyerek bana şehvetli şekilde konuşuyordu. Tabi ki ben gündüzden azgın durumda olduğum için hemen kendisinin bacaklarını okşamaya başladım. Büyük bir zevkle dolgun bacaklarını sıkıyor, açmış olduğum o dolgun göğüslerinin uçlarını da emiyordum. Tuğba başımı okşayarak göğüslerine daha çok beni yapıştırıyordu. Elini daha sonrasında kalkmış olan sikimin üzerine götürdü. Kavradığı gibi pantolondan çıkarttı. Hafif şekilde beni geriye doğru yasladı ve önümde yere diz çöktü. O kalkmış kalın sikimi öyle bir ağzına alışı ve yalayışı vardı ki gerçekten profesyoneldi. Mükemmel şekilde bana oral seks yapıyordu.
Artık ikimizde zevke gelmiştik. Tuğba eteği altından külotunu çıkarttı. Amcık sulanmasından dolayı külotu ıslanmıştı. Külotunu bana doğru attıktan sonra, masanın üzerine sırt üstü yattı. Hadi kocacım gel bacak arama diyordu. Bende hiç bekletmeden bacakları arasına ayakta duracak şekilde geçtim. O masanın kenarında bacaklarını ayırarak bana amcık sunmuş şekilde yattığı için hemen sikimi içine yerleştirdim ve gidip gelmeye başladım. Her gidip gelişimde hepsini istiyorum diyen Tuğba kendisini dibine kadar sikmemi istiyordu. Girip çıktıkça amcık genişliyor, taşaklarıma kadar kökleniyordu.
Bir süre sonra pozisyon değiştirelim diyerek yerinden kalktı. Masanın üzerine beni yatırdı ve kucağıma geldi. Üzerimde çömelerek kalın siki amcık içine bir kez daha aldı. Bu sefer kendisi kucağımda zıplıyordu. Defalarca zıplamasına rağmen gerçekten sikişmeye doymuyordu. İçimden çıkartmak istemiyorum, bu gece beni yarağa doyur hayatım diyerek kucağımda uzun süre boyunca zıplamıştı. Ancak ben boşalmak üzereydim. Tuğba geliyorum dediğimde, amcık içinden sikimi çekti ve amcık üzerinde gezdirmeye başladı. Sıvazlayarak bütün menilerimi üzerine fışkırttı. Gerçekten mükemmel bir zevk almıştım. Nasıl beğendin mi hayatım diyerek dudaklarıma bir buse öpücük kondurdu. 1-2 ay sonra da evlenip ofisten işten ayrılmıştı. Ondan sonra da evlendiği için bir daha görüşme ve sikişme şansı yakalayamamıştım. Gerçekten tadı halen damağımda olan bir sekreter seks hikayemdi

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video