29 Aralık 2017 Cuma

Üvey Babam Beni İnleterek Sikti

Merhaba ben Oya, 28 yaşında 2 yıllık bir mutsuz evlilik hayatı olan bir bayanım. Sizler ile üvey babam Ayhan ile başımdan geçmiş olan gerçek bir hikayemden bahsetmek istiyorum. Ayhan 45 yaşında, annemin babamdan ayrılmasından sonra ikinci kocası olan adamdı. Aslında annem gibi benimde kocam olduğunu söylesek yanlış olmaz.
Annem babamdan ayrılmasından sonra, birlikte yaşamaya başlamıştık. Ancak benim evlenerek evden ayrılacak olmam, annemin yalnız kalacağı için düşündürücü bir durum olmaya başlamıştı. Ben evlendikten sonra anneme de uygun bir erkek aramak için çevreye haber vermiştik. Aslında annem çalışmış olduğu iş yerinde bir arkadaşının kendisinden hoşlandığını ve evlenmek istediğini söylüyordu. Bende buna sıcak baktığım için hemen bir resmi nikah kıyarak evlendiler. Bende mutlu bir şekilde kendi evliliğime devam etmek istiyordum. Taki kocamın bana bir tokat atmasına kadar. Hemen tek bir mahkemede kocamı boşamıştım. Mahkemeden sonra oturduğumuz ev kira olduğu için bende annemin evine yerleşmek için giderek evlenmiş olduğu adamdan öncelikle izin almam gerekiyordu. Bunu Ayhan kabul etmesi üzerine hemen bende eşyalarımı alarak annemin evine geçtim. Hep birlikte mutlu bir şekilde yaşantımıza devam ediyorduk. Evdeki herkes çalışıyordu, bundan dolayıda gündüzleri evde kimse olmuyordu. Bende kocamdan ayrıldıktan sonra vur patlasın, çal oynasın düşünerek geceleri kulüplere giderek arkadaşlarım ile eğleniyordum. Annem bu duruma olgun yaşta bir bayan olduğum için ses çıkarmıyordu. Fakat üvey babam için bunu söyleyemem. Her zaman gitmiş olduğumda bana karışıyor, kimlerle arkadaşlık ediyorsun bunları bilmek istiyorum gibi laflar kullanarak beni gerçekten sıkıyordu. Anneme bir kaç sefer bu durumdan ötürü rahatsızlık duyduğumu söylemiş olsam da, annem baban değil ama adam haklı sende gezmeleri biraz abartıyorsun, kendine çeki düzen ver diyordu. Aslında bu söylenenler pekte umursamamıştım. Aynı şekilde eğlenmelerime devam ediyordum.
Cumartesi gecesi arkadaşlar ile buluşup, sabahın ilk ışıklarına kadar eğlenecektik. Pazar günü de herkes evde yatıyor olduğu için rahat bir şekilde eve girebileceğimi düşünmüştüm. Gece kulübünde buluşarak eğlenmemize başlamıştık, bu gece kulübünde bende bir adam ile tanışmıştım. Gerçekten yakışıklı ve her bayanın arzu edeceği kadar çekici bir görüntüsü vardı. Birlikte dans ediyor, karşılıklı içkilerimizi yudumluyorduk. Dans ederken elleri götümü okşamış olsa da bundan rahatsız olmuyordum. Zevk aldığım için eteğin altından sokarak okşamasını istiyordum. Ortam çok müsait olsa neredeyse gece kulübü içerisinde sikişecektim. Sabah olduktan sonra, tanışmış olduğum adamın koluna girerek, bir taksiye bindim. Nereye gidiyoruz diye sormuş olduğunda benim eve gidiyoruz, seninle sikişeceğiz dedim. Normalde bu şekilde alkol almamış olsam kesinlikle açık konuşamazdım. Ticari bir taksi ile eve gelmiştik. Kapıdan içeriye sessiz bir şekilde girip, direk benim odama geçtik. Üzerimizdeki kıyafetlerimizi çıkartırken, annem kalkmış üvey babama, bugün işe gitmesi gerektiğini söylüyordu. Tamam babam da işe gidiyor diye tam sevineceğim sırada, babam sen git ben evdeyim, bu kız daha gelmedi bak sabah oldu diye anneme söyleniyordu. Ben ise hiç umursamadan adam ile sevişmeye başladım. Boynumdan göğüslerime kadar yalamasını istiyordum. O kadar dolmuştum ki, kocamdan ayrılalı hiç sikişmemiştim. Göğüs uçlarımı yalarken çıldırıyordum.
Onun da sikini yalayarak iyice sertleştirdim. Önünde domalarak bana girmesini istedim. Tam girdiği sırada, öyle bir zevk çığlığı atmıştım ki, bu ses evde yankılanmıştı. Üvey babam artık bunu duydu ve hemen odamın kapısını açtı. Karşısında beni bir adam domaltmış ve sikiyordu. Üvey babam bu rezalet nedir diyerek, eve gelen adamı evden kovdu. Zaten kovmasına gerek kalmadan adam toparlanarak evden çıkmaya hemen hazırlanıyordu. Adam gitmesinden sonra üvey babam yanıma geldi. Yarak istiyordun biz varız buda diyerek sikini eşofmanından çıkarttı. Saçlarımı tutarak sikine doğru kafamı bastırdı. Gırtlağıma kadar soktuğu yarağını bana yalatıyordu. Aslında iyi ki beni yakalamış diyerek içimden düşünmeye başladım. Çünkü az önceki adamdan daha istekliydi. Bacak arama geçti ve uzun sikini amcığıma dayadı. Şimdi bu amcık yanıyordur, bunu bir soğutalım diyerek sikmeye başladı. Her giriş çıkışında amcığım daha çok sulanıyordu. Sik beni diye üvey babama inliyordum. Çok dolmuştum, defalarca boşalmak istiyordum çünkü. Defalarca beni siken üvey babam benim boşalmamdan sonra, kendisi de o uzun sikiyle amcığımın üzerine boşaldı.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video