31 Aralık 2017 Pazar

Nişanlım Sahilde Kayalıklarda Sikti

Merhabalar ben Özge, 26 yaşında esmer tenli bir bayanım. Şuanda evli ve mutlu bir hayatım var. Ancak seks hayatımı canlandırmak adına eşime sürprizler yaparak hayatıma devam ediyorum. Eşimden önceki nişanlım Tolga ile yaz ayında yaşadığım ateşli birlikteliği sizler ile paylaşacağım.
Üniversiteyi okuduktan sonra eve dönmüştüm. Ailemde özellik annem bana sürekli olarak evlilik konusunda baskı yapmaya başlamıştı. Ancak benim evlenmek için pek niyetim olmadığı için sürekli olarak ertelemeye çalışıyordum. Önümüzdeki hafta sonu için beni istemeye bir tanıdıklarının oğlu ile geleceğini söylemişti. Ben ise anneme bu fikrinden dolayı biraz sert çıkmıştım. Her ne kadar kabul etmesem de annem bu genç adamı bana zorla bir şekilde gösterecekti.
Hafta sonu geldiğinde annem evde akşam için hazırlık yapıyordu. Benimde güzel kıyafetler giyinmemi ve makyaj filan yapmamı istiyordu. Gelecek olanlara kötü görünmemek adına bende annemi dinleyerek hazırlık yapmıştım. Akşam üzeri yemekten sonra genç adam ile annesi ve babası bizi ziyarete gelmişti. Bende o sırada mutfakta akşamdan kalan bulaşıkları makine içerisine yerleştiriyordum. Onları annem karşılayarak salona götürmüştü. Bende işim bittikten sonra salona geçerek annem ve babamın karşısında oturan genç adam ve ailesine hoş geldin diyerek köşedeki sandalye üzerine oturmuştum. Biraz sohbet ettikten sonra genç adamın isminin Tolga olduğunu öğrendim. Ancak beklediğimden yakışıklı ve çekici bir fiziği vardı. Bakışları filan tam istediğim tipde diyebilirdim. Annem ile babamın yanında bu genç adamla sohbet etme şansım olmayacağı için biz mutfağa geçtik. Ben bir yandan kahve hazırlıyor diğer yandan da genç adamla sohbet ediyordum. Kısa sürede kaynaşmama neden olan ise gerçekten yakışıklı olmasıydı. Sohbeti de ilk tanışmamıza göre fena değildi. Biraz sohbet ederek yakından tanıştıktan sonra tekrar ailelerimizin yanına geçtik. Ben kahveleri ikram ettim. Kahveleri içildikten sonra ailemden beni istediler. Babam benim fikrimi öğrenmek adına gözlerime doğru bakmıştı. Benden gülümseme görünce tamam peki o zaman hayırlı olsun diyerek misafirlerimizi kabul etti. Biraz daha oturduktan sonra evlerine döndüler.
Annem misafirler gittikten sonra bana Tolga’nın telefon numarasını vermişti. Görüşür biraz tanışırsınız demişti. Aslında benden hızlıydı doğrusu. Gece yatağıma uzandığımda telefonuna mesaj gönderdim. Tolga ‘da karşılık verince mesajlaşarak sohbet ediyorduk. Çünkü ilk defa tanıdığım birisine soracağım soruları rahat bir şekilde mesajda iletebilirdim. Mesajlaşırken uyumuştum. Sabah kalkmış olduğumda, babam işe gitmiş annem ise mutfaktaydı. Bende yanına geçerek kahvaltılık bir şeyleri masaya hazırladım. Mutfakta bir yandan kahvaltı yaparken, diğer yandan da annemin sorularına yanıt veriyordum. Tolga’yı nasıl bulduğumu soruyordu. Bende fena değil daha tanışacağız diyerek memnun olduğumu belirtiyordum. Peki o zaman diyen annem, önümüzdeki hafta sonu için bir piknik düzenleyelim daha yakından tanışalım dedi. Bende olur yönde yanıt verince durumu akşam babam geldiğinde paylaştık. Babamdan da olur yönde yanıt alınca hafta sonunu artık bende heyecanla beklemeye başlamıştım. Gerçekten çok hoşlanmıştım. Ona sarılmak ve o dudaklarından öpmek geliyordu içimden.
Hafta sonu olduğunda biz babamın arabası ile onlarda kendi arabaları ile piknik alanına doğru yola çıkmıştık. Sahil kenarına yakın olan piknik alanı olduğu için, evden çıkarken bikinimi de yanıma almıştım. Tolga’ya da aynı şekilde şortunu yada mayosunu yanına almasını söylemiştim. Piknik alanına geldiğimizde, biraz oturduk ve dinlenerek sohbet ettik. Babam daha sonra her zaman ki gibi mangal hazırlıklarına başladı. Tolga’nın babası ile birlikte hazırlıklar yapıyordu. Bende ailemizden izin isteyerek Tolga ile bir denize girip geleceğimizi belirttik. Gerekli uyarılı şekilde izni aldıktan sonra sahile doğru geçtik. Çok kayalıklar olduğu için ancak uygun bir yer bularak oradan denize girmek lazımdı. Ben üzerimdeki ince bikinim, Tolga da şortu ile denize gelmişti. Biraz yüzdükten sonra birbirimize sarıldık. Dudaklarımız artık birbirimize çok yakındı. Hiç bekletmeden bir öpücük kondurdum. Karşılığını da alınca sevişme tadında öpüşmemiz başlamıştı. Çok derin olmayan dizimize kadar gelecek deniz suyunun içerisindeydik. Tolga’nın şortuna elimi atarak kalkmaya başlayan sikini kavradım. Şortunun içerisinden dışarıya çıkarttığımda gerçekten kalın bir siki vardı. ‘’Oral seks yapmamı ister misin?’’ diye sorduğumda kafasını sallamıştı. Bende zevkle yalıyordum. Etrafımız kayalıklar ile çevrili olduğu içine rahat şekilde takılıyorduk. Yalamış olduğum kalın siki iyice kalkmıştı. Üzerimde olan ince bikinimi hafif şekilde kenara sıyırdım. Elimde olan Tolga’nın sikini amcık içine alarak kayalıklar üzerinde oturan nişanlımın kucağında gidip gelmeye başladım. Her içime girip çıkmasında ikimizde inliyorduk. Uzun saçlarım olduğu için kucağına gidip geldikçe saçlarım sağa sola dalgalanıyordu.
Kayalıkların üzerinden kalkarak yere oturdu. Hafif şekilde suyun içerisindeydi. Ancak siki dimdik suyun dışında benim oturmam için bekliyordu. Bu uzun sikin üzerine oturup dibine kadar amcık içine bir kez daha almıştım. Artık zevkle zıplıyor ve orgazm oluyordum. Orgazm oldukça nişanlımın dudaklarından öpüyor, kendimi daha çok boşaltıyordum. Defalarca orgazm olmuştum. Tolga’ da boşalacağı zaman sikini içimden çekti ve göğüslerime doğru boşaldı.
Biraz daha denizde yüzdükten sonra ailelerimizin yanına dönmüştük.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video