31 Aralık 2017 Pazar

Otobüste Sürtmesi Fena Şekilde Azdırdı

Merhaba ben Eylem. 27 Yaşında dul bir hatunum. Çekici güzelliğimin yanı sıra dolgun kalçalarımı gördüğünde her erkeğin beni arzulayacağı cinsten bir hatunum. Eşimden ayrıldıktan sonda ailemin yanına dönerek burada yaşam sürmeye başlamıştım. Ancak geçim sağlamak adına benimde çalışmam ve aileme destek olmam gerekiyordu. Bundan dolayı bir tekstil firmasında işe girmiştim. Sabahları erken kalkarak bu firmaya gidiyor, akşamları da aynı şekilde eve dönüyordum. Pazar günleri hariç bir robot gibi yaşam sürdüğümü söyleyebilirim.Sabahları ve akşamları otobüs tıkış tıkış olduğu için değil oturacak yer bulmak, ayakta zor gidip geliyordum. Bindiğim ve iş yerinde indiğim noktadan otobüs sürekli dolu şekilde geliyordu. Bende artık bu duruma kendimi alıştırmıştım.
Yine akşam üzeri iş çıkışında bir otobüse binmiş eve doğru yolculuk yapmaya çalışacaktım. Her zamanki gibi gerçekten çok kalabalıktı. Neredeyse adım atacak yer olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Bir köşeye geçerek koltuk kenarından destek alarak ayakta yolculuk yapıyordum. Arkama doğru yanaşan bir adam iyice dibime kadar sokulmuştu. Biraz ileri doğru gittim. Adam sürekli olarak bana doğru geliyor, kalçalarıma dokunmaya çalışıyordu. Durum bende rahatsızlık verici düzeyde olmaya başlamıştı. O gün havaların sıcak olmasından dolayı üzerime kumaş ince bir etek giyinmiştim. Altımda çorabım yoktu. Sadece kalçalarımı saran ince külotum vardı. Arkamda duran adamın bana sürtünmesi sırasında rahatlıkla kalkmış olan sikini hissedebiliyordum. Otobüs durması ve kalkmasında bana sürtünmesi daha sert şekilde oluyordu. Bir süre sonra bu durum bende zevk verici bir hal almaya başladı. Kalçalarımın arasına sürtünen aletin kalın ve büyük olduğunu hissedebiliyordum. Daha önce böylesine uzun bir alet ile temas sağlamadığım için zevkini çıkartmak istiyordum.
Biraz daha sürtünme ile devam eden yolculuğumuz evime yaklaşmamdan dolayı son bulacaktı. Otobüsün kapısına doğru yanaşmaya başladım. Arkama doğru bakarak da adamın nasıl bir tipi olduğunu görmek istedim. Ancak yakışıklı birisiydi. Kendisine baktığımı fark etmiş olduğunda kendisi de kapıya doğru yanaştı. Evim iş yerinden biraz uzak mesafede olduğu için artık havada iyice kararmıştı. Durakta otobüsten aşağıya indim ve peşimden kendisi de gelmişti. Biraz yol kenarında ilerledikten sonra yanıma geldi. ” Gerçekten heyecan vericiydi, beni çıldırtmış durumdasınız, kalçalarınız harika” şeklinde seks cümleleri kuruyordu bana karşı.  Bu sözler beni daha çok tahrik etmiş fazla şekilde azdırmıştı. Gülümseyerek adama cevap vermek istemedim. Ancak benimle gelmesi işin göz işareti yaptım. Kafamda artık yavaş yavaş planlar oluşmaya başlamıştı. Aklımda onu bizim evin bodrum katına götürmek ve orada sikişmek geçiyordu içimden. Bu yönde hareket ederek adamla evin bodrum katına kimselere görünmeden indik. Tıpkı otobüste durduğumuz gibi pozisyon aldık. Arkama aldığım adama ” hadi sürtmeye devam et, bu kalçalar senin ” diyerek bana sahip olmasını istedim. Zevkle bana sürtünmeye devam eden adam bu defa otobüs içerisinde olandan farkı olacak şekilde sikini dışarıya çıkartmış şekilde sürtüyordu. Biran eli eteğimin altına girmiş, külotumu çıkartmaya çalışıyordu. İnce külotumu parçalayarak çıkarttı. Eteğimi de belime doğru alıp benim önünde eğilmemi istedi. Ellerimi duvardan destek alarak adama doğru domaldım. O sürtmüş olduğu kalın yarak artık amcık içine girip çıkacaktı. Bundan dolayı da beni bir heyecan sarmıştı.
Sürtünerek sulandırmış olduğu amcık içine kalın siki sokmaya başladı. Hemen içine köklediği kalın yarak ile arkamda kalçalarımı sıkarak git gel yapıyordu. Bende bugüne kadar böylesine bir aleti yemediğim için keyfini sürüyordum. Çok zevk aldığım için inleme seslerim çok fazla şekilde çıkıyordu. Bodrum katı boş olduğu içinde beni sikerken kalçalarımdan çıkan sesler ve inleme seslerim yankılanıyordu. Daha ismini dahi bilmediğim adam beni fena şekilde sikiyordu. Pozisyonumuzu uzun süre bozmadan bana pompalamasını sürdürmüştü. Orgazm olacağı zaman ise götümün üzerine boşalmıştı.
Zevkimizi alarak istediğimiz şekilde tatmin olmuştuk. Bodrum katından ilk ben çıkarak eve gittim. Adam da peşimden çıkarak hiç bir şey olmamış gibi terk edecekti. Sonrasında bir daha adam ile hiç karşılaşma fırsatım olmadı. Bundan dolayı da damaklarımda tadı kaldı desem yalan olmaz.
Sizlerinde seks hikayem hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Mutlaka takipte olacağım.

4 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 0545 697 63 00 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  3. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video