29 Aralık 2017 Cuma

Taksi Şoförü Arabadan İndirip Ağzıma Verdi

Merhabalar ben Ece. 19 yaşında ve üniversitede okuyan öğrenci bir hatunum. Sizler ile taksi şoförü Adnan ile aramızda yaşanan seks dolu anlardan bahsetmek istiyorum.
Üniversite öğrencisi olduğum için, ailemden gelen paralar ile geçimimi sağlıyordum. Ancak gelen ücretler bazı durumlarda yetişmiyor, çoğu zamanlarda zorluk çektiğim anlarda oluyordu. Birçok arkadaşımın eğlenmek için gittiği sinemaya dahi gidemiyordum. Ders çalışma bahane ederek evde kalıyor, arkadaşlarımı evden gönderiyordum. Evde kız arkadaşlarım kendilerinin sevgilileri ile yaptıklarını sürekli olarak bana anlatırlardı. Gel sana da birisini ayarlayalım rahat edersin şeklinde sıkıştırmalara maruz kalıyordum. Aslında ilk sıralarda karşı çıksam da, sonrasında sıcak bakmaya başlamıştım.
Bir gün okuş çıkışında, Adnan bana dikkatli bir şekilde bakıyordu. Hemen okulun karşı tarafında duran taksi durağında çalıştığı için, kızlar ile yanından geçerken resmen bizi sikecek gibi izlemesi vardı. Bu durumdan arkadaşlarım rahatsız olmadan daha çok cilveli hareketler yaparak adamı daha da kendinden geçirmeye çalışıyorlardı. Ben ise neden böyle yaptıklarını, yapmamaları gerektiği konusunda kendilerini uyarıyordum. Ancak ne oldu kıskandın mı diyerek beni çekiştirmeye başlamışlardı. Gel kız sana bu taksici Adnan’ı ayarlayalım rahat edersin diyerek arkadaşım Figen beni sıkıştırmaya başladı. Yok canım olur mu öyle şey diyerek geçiştirdim. Hadi hadi diyerek Adnan’a doğru işaret edip yanımıza çağırdılar. Adnan gelir gelmez ise, yanımdan iki kız arkadaşım da ayrıldı. Adnan ile baş başa kalmıştık. Ne oldu bir şey mi söyleyeceksin ? Diye soru soran Adnan’a karşı diyecek bir şey bulamadım. Hadi gel canım diyerek kolumdan tuttu aracına doğru götürdü. Arabasının ön koltuğuna oturup beni de yanına aldı. Bir iki tur atalım kendine gelir açılırsın dedi. Yolda giderken hafif hareketli pop müzik açmıştı. Bir yandan onu dinliyor diğer yandan da bakışmalarımız devam ediyordu. Gerçekten sen çok hoş kızsın, sürekli seni yalnız görüyorum, istersen bundan sonra birlikte takılalım dedi. Bende olabilir şeklinde kafamı salladım. Halen konuşamıyordum. Arabanın biran şehir içinden çıktığını ve bir ıssız bölgeye doğru gittiğini fark ettim. Nereye diye sorduğumda korkma canım diyerek bacaklarımın üzerine ellerini dokundurdu. Biran bir çıkmaz yola girerek aracı yol kenarına çekti. Benimde arabadan aşağıya inmemi istedi. Ben inmekte pek niyetli değildim. Kendisi yerinden kalkarak geldi ve benim oturduğum yerin kapısını açtı. Yanıma doğru gelirken de pantolon fermuarından kalın sikini dışarıya çıkartmıştı. Hadi canım şunu bir şenlendir bende seni yeterince memnun edeceğim diyerek sikini bana uzattı.
Endişeli gözler ile kendisine bakıyordum. Ancak bu sırada kalın aletini dudaklarıma doğru yanaştırmıştı. Elimle iteklemek istesem de, dudağıma değmesinden zevk almıştım. Hafif şekilde yalamaya karar verdim. Dudaklarım arasında ağzımın içine sikini kafası girip çıkıyordu. Zaten çok kalın bir aleti vardı. Hepsini ağzının içine almam mümkün değildi. Bu sırada Adnan ise aldığı zevkten dört köşe olmuş saçımı okşayarak, hadi canım devam et çok güzel diyerek beni yönlendiriyordu. Artık dimdik olan bir yarak vardı ağzımın içinde. Beni sikmesinden korkuyordum. Çünkü bakireydim bunu aileme anlatmam mümkün değildi. Sanki bunu Adnan duymuş gibi korkma canım sadece yalayacaksın seni sikmeyeceğim dedi. Bunu duyduktan sonra rahatlamanın da verdiği huzurla artık siki dilediğim gibi vakumlayarak yalıyordum.
Bir amcık siker gibi ağzımı siken Adnan, boşalacak kıvama gelmişti. Göğüslerini aç diyerek bana haykırıyordu. Hemen tişörtümü yukarıya kaldırdım ve altından daha sutyeni çıkartmaya fırsat kalmadan Adnan göğüslerimin üzerine patlamıştı. Öylesine boşalmıştı ki, her yerim batmıştı. Bundan sonraki görüşmelerimizde Adnan’a sürekli sakso çekiyor, harçlığımı alıyordum.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video