29 Aralık 2017 Cuma

Komşum Sema Tarlada Kendini Siktirdi

Merhaba ben Aykut. 28 yaşında ve evli bir erkeğim. Komşum Sema ile tarlada yaşadığımız ateşli sevişmemizin nasıl geliştiğini sizler ile paylaşacağım.
Köy yerinde yaşadığımız için herkes birbirini tanıyor ve güveniyordu. Bundan dolayı da insanlar birbiri ile samimi şekilde sohbetleri gerçekleştiriyordu. Ancak Sema benimle son zamanlarda farklı şekilde görüşmelerin içerisinde olmaya başlamıştı. Evli olmasına rağmen benimle cinsellik adına konuşmaları rahat bir şekilde yapıyordu. Çoğu zaman kendime ait traktör ile kendisini tarlaya götürdüğüm anlarda bu şekildeki konuşmalarını gülerek ve hiç çekinmeden yerine getiriyordu. Bazı zamanlarda ise ağzından kaçıracak olmasından korkmaya başlamıştım. Çünkü evliydim ve evliliğime zarar getirmek istemiyordum.
Yakın zamanda pamuk mevsimi paylaşacak ve tarlada çalışmamız gerekecekti. Bunun için yine işçi toplamaya başlamıştım. Sema’yı bu işçi listesine yazmamış olsam da, kendisi yanıma gelerek beni de yazmanı istiyorum, seninle takılmak bana zevk veriyor demişti. Artık bu kadının bende gözü olduğunu anlamaya başlamıştım. Sema 37 yaşlarında ancak dolgun vücuda sahipti. Özellikle giyinmiş olduğu şalvarından sallanan geniş kalçaları birçok erkeğin dikkatini çekecek düzeydeydi. Bu konuşmalarımızdan sonra ise bende artık kendisine sikici gözler ile bakıyordum. Akşamları yatağıma uzanırken, hatta evde karımla sikişirken bile Sema’nın gülmesi ve muhteşem kalçaları gözümün önüne geliyordu.
Sabah erken saatlerde işçileri toplamıştım. Hepsi traktörün römork kısmına bindikten sonra Sema’da hemen benime yanımdaki boş kısma oturmuştu. Yollar tarlada biliyorsunuz engebeli olduğu için sarsılmadan gitmek mümkün değildi. Arada sallandıkça Sema’nın göğüsleri de sallanıyor, biraz yavaş canım diyerek omzuma ellerini atıyordu. Tarlaya geldikten sonra çalışmaya başlamıştık. Sema’dan biraz uzak yerde bende çalışıyordum. Öğle yemek molasında ancak yine yanıma gelmişti. Akşama benimle kal sana sürprizim olacak diyordu. Kocasının bir yerde yatılı işe gittiğini ve bu akşam kendisi ile ilgilenmemi istiyordu. Artık buradaki niyetini anladığım için, kendisine ait evde bu işin olamayacağını söyledim. Bu işi tarlada uygun bir yer bulup halledebiliriz diye düşünmüş olduğumdan, kendi düşüncelerimi anlattım. Sema da buna okey verdiği için hemen akşam için hazırlıklara başladık. Tüm işçileri köy meydanında indirdikten sonra Sema ile traktörde ikimiz kaldık. Kendisinin köy çıkışında beklemesini ve ben arabayla yanına geleceğimi söyleyerek yanından ayrıldım. Evin önüne geçtikten sonra traktörü bırakıp arabamı aldım. Hemen Sema’nın olduğu bölgeye doğru hızlı bir şekilde gittim. Sema’nın yanına yanaşırken çevrede kimsenin bize bakıp bakmadığını da kontrol ediyordum. Arabaya binmesinin ardından kendime ait küçük bir tarla vardı. Hemen arabamı bu tarlaya doğru sürdüm. Daha araba içerisinde giderken Sema altındaki şalvarını çıkarmaya başlamıştı. Ne yapıyorsun dediğimde ise hazırlık şekerim dedi. Sadece bir külot ve sutyen ile oturuyordu. Çevrede kimse olmadığı için bu kadar rahat takılıyordu.
Benim tarlaya geldikten sonra arabadan indik. Ortalık baya karanlık olduğu için etrafımızı görmek mümkün dahi değildi. Arabadan feneri aldım ve bir ağacın altına kadar ilerledim. Burada artık ışığı kapatmam gerekiyordu. Çünkü çevreden geçenler olursa bizi görmesini istemiyordum. Sema daha ağacın altına gelir gelmez dudaklarıma yapıştı. Öyle bir öpüyordu ki sanki bugüne kadar hiç sikişmemişti. Okşa beni diye inleyerek dudaklarımı öpmesine devam ediyordu. Bende vücudunu okşuyor, o dolgun göğüslerini sıkıyordum. Önüme doğru eğilen Sema kalkmaya başlayan sikimi eline alarak okşamaya başladı. Sonra sakso çekmek için ağzına götürmüştü. Öyle bir ağzının içerisinde vakumluyordu ki, boşalmamak için kendimi zor tutuyordum. Hadi artık bitir işimi diyerek önüme uzandı. Bende bacakları arasına geçip kalın sikimi amcık içine sokarak gidip gelmeye başladım. Her amcık içine kalın yarak ile girip çıktığımda, dudaklarını bana getir öp beni, sik beni parçala erkeğim diyerek beni daha çok çıldırtıyordu. Artık gidip geldikçe bende zevke gelmiş ve boşalmak üzereydim. Sema defalarca inleyerek boşaldığı için, sakın içime boşalma diyerek beni uyarıyordu. Sikimi amcık içinden çekerek göbeği üzerine boşalmıştım. Sonra toparlanarak tarlamdan ayrıldık. Bundan sonra Sema ile sikişme fantezilerimiz birkaç sefer daha devam etmesini isterdim. Ancak köydeki evi kocası satarak şehirde bir yere yerleşmişlerdi. Bundan dolayı da bir daha görüşme şansı yakalayamadım.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video