29 Aralık 2017 Cuma

Sinema Tuvaletinde Çok Fena Sikiştik

Merhaba ben Ebru, 25 yaşında henüz daha evlenmemiş bir bayanım. Ancak evlenmeden önce bir kaç yaptığım fantezi sonrası, bakire olduğumu da söyleyemem. Sizler ile sinemanın tuvaletinde yaşamış olduğum seks hikayeleri adına değecek bir fantezimi anlatmak istiyorum. Burada bir kaç fantezi dolu hikayeyi okuduktan sonra, bu fantezimi de okumanız sizlere iyi geleceğini umuyorum.
Ben sarışın uzun boylu, aynı Rus kızlarına benzer bir fizik yapısına sahibim. Bir çok erkek ailesi ile birlikte evimize gelerek,  ailemden beni istemişti. Ancak ben henüz evlenmeyi düşünmediğim için bütün teklifleri geri çeviriyordum. Bu sinema fantezisini yaşamış olduğum dönemlerde, erkek arkadaşımdan ayrılmıştım. Bir daha da sevgili olmayı o an için kimse ile düşünmediğimden dolayı, mümkün olduğunca kız arkadaşlarım ile takılıyordum. Hep birlikte sinemaya gidiyor, hava güzel olur ise piknik yapıyor, hatta onların erkek arkadaşlarıyla dahi hep birlikte gezilerde onlara eşlik etmekten çekinmiyordum.
En yakın arkadaşımın Faruk isminde bir sevgilisi vardı. Gerçekten yakışıklı ve her kızın beğeneceği kadar karizmaya sahipti. Kız arkadaşım sürekli takılarak gerçekten çok şanslısın kız, turnayı gözünden vurdun, elinden kaçmadan evlenin, yoksa başkası kapacak diyerek takılıyordum sürekli. Kız arkadaşım ise, ya gerçekten haklısın Ebru, zaten hazırlıklarımız tamamladık. Birkaç haftaya düğün tarihini alırız diyordu.
Birkaç hafta kadar sonra kız arkadaşım, o yakışıklı, karizmatik Faruk ile evlenmişti. Bende düğününde oynayarak kendi ellerimle etkilenmiş olduğum adamı, kız arkadaşım ile evlendirmiştim. Yaklaşık olarak 6 ay kadar hiç bir erkek ile bir araya gelmemiştim. Sevgili olarak gelen tüm çıkma tekliflerini de kabul etmiyordum. Faruk ile kız arkadaşım balayından geldikten sonra beni evlerine yemeğe davet etmişti. Hemen hazırlanarak, en güzel kıyafetlerimi giyerek, arkadaşımın evine gittim. Tabi ki burada Faruk’a karşı arkadaşımın evinde bir şeyler yapmak, doğru bir şey olamazdı. Hep birlikte diğer gelen kız arkadaşlarım ile birlikte güzel bir akşam yemeği yemiş, sonrasın da ise harika şekilde geçen sohbetin tadına varmıştık. Sohbetimiz içerisinde bu hafta sonu hep birlikte eski günlerdeki olduğu gibi bir sinemaya gidelim diyerek kararlaştırdık. Ancak herkes kocası yada erkek arkadaşı ile sinemaya gelecekti. Benim erkek arkadaşım olmadığı için yalnız katılmam gerekiyordu. Aslında buna pekte üzülmemiştim. Arkadaşımın kocası da olmuş olsa, Faruk da sinemada benimle olacaktı.
Hafta sonu Faruk’un arabasına ben bindim, diğer arkadaşlarımda kendi sevgili ve eşleriyle birlikte kendilerine ait araba ile sinema salonu önüne gelmişlerdi. Birlikte sinema gişesinden bilet alırken ben hemen Faruk’un yanından bilet almıştım. Güzel bir aşk filmi izlemek için sinema salonuna geçtik. Filmi izlerken arada Faruk’a bakarak tekrar arkadaşıma belli etmeden filmi izlemeye devam ediyordum. Filmin içerisinde bir sevişme sahnesi vardı. Bu sevişme sahnesi o kadar şehvetli geçiyordu ki, bundan insanın etkilenerek ıslanmaması mümkün değildi. Bende sulanmıştım. Bir an ellerimi Faruk’un üzerine doğru götürdüm. Siki kalmıştı, pantolon üzerinden belli oluyordu. Biraz okşadıktan sonra Faruk’a işaret ederek, hemen kalkıp sinemanın lavabosuna gittim. Herkes film izlediği için tuvalette kimse yoktu. Faruk hemen yanıma gelerek, sen ne yapıyorsun, karım görecekti, hem senin de yakın arkadaşın bu  yaptığımız doğru bir şey değil diyordu. Ben ise sus diyerek ağzını ellerimle kapattım ve temizlik malzemelerinin koyulmuş olduğu odaya Faruk’u soktum. Hemen önünde diz çökerek o kalkmış sikini yalamaya başladım. Faruk karşı koymaya çalışsa da aldığı zevkten dolayı kendini bana bırakmaya başlamıştı. Sikini iyice yalayarak sertleştirmiştim. Ayağa kalktım ve eteğimin altında külotumu dizlerime kadar indirdim. Merak etme bakire değilim, rahatça sikebilirsin diyerek önünde ellerimi duvara yaslayarak eğildim. Arkama geçen Faruk’un içime girmesi için artık saniyeler kalmıştı.  O kalın yarağı ile içime girerken, ateşler içinde yanan amcığım biraz soğumaya başlamıştı. Etkilendiğim adam ile evlenmesem de sikini yemek bana büyük zevk veriyordu. Arkamdan amcığıma sokup çıkartmış olduğu sikinin zevki ile inliyor, hadi erkeğim sik parçala beni, bugünlük bu amcığın kocası sensin, beni doyur diyerek inlemeye devam ediyordum. Faruk ise bu sözlerden sonra sikinin hepsini amcığıma köklüyordu. Artık ben sikişmekten fazlasıyla boşalmıştım, Faruk ise boşalacağı sırada hemen sikini çıkartarak götümün üzerine boşaldı.
Hemen toparlanarak hiç bir şey olmamış gibi sinema salonu içerisindeki yerine Faruk geçtikten sonra, bende salonun dışına çıkmıştım. Dışarıda filmin bitmesini bekledim. Arkadaşlarım geldiğinde ise midemin bulandığını, bundan dolayı çıkmak zorunda kaldığımı söyledim. O günden sonra sürekli olarak kız arkadaşımdan gizli bir şekilde Faruk ile sikişmelerimize devam etmiştik. Şuan da ise Faruk kız arkadaşımdan ayrılmış olduğu için, çok daha kolay bir şekilde sikişmelerimizi sürdürüyoruz.

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKS AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYNKENDİNİ YANLIZ MUTSUZ HİS EDEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video