31 Aralık 2017 Pazar

Amına Salatalık Sokan Kadını Mutfakta Siktim

Merhaba adım Yalçın, 25 yaşındayım. Üniversite okuduğum dönemlerde markette yarım günde olsa kendime gelir sağlamak için eleman olarak çalışıyordum. Daha çok dışarıdan gelen siparişleri hazırlayarak evlere teslim ediyordum. İşte bu teslim sırasında amcık içine salatalık sokan olgun kadını mutfakta sert şekilde siktim.
Her erkeğin olduğu gibi benimde dikkat çekici konumda olan bir seks hikaye tarzında yaşanmış olayım var. Bundan dolayı sizler ile paylaşmanın heyecan verici olduğunu düşündüm. Markette çalıştığım dönemler içerisinde birden fazla kişi ile muhatap oluyordum. Ancak hiç kimseye yan gözle baktığımı söyleyemem. Benim amacım sadece müşterilere gerektiği şekilde ilgi gösterip yardımcı olarak bahşiş koparmaktı. Çünkü öğrenciydim benim için tek amaç bu olmalıydı. Feriha adında olgun bir kadın devamlı olarak bizim marketten alışveriş yapardı. Olgun dediysem de gerçekte çok yaşlı sayılmayacak düzeyde 38 yaşlarında bir hatundu. Kocası var mıydı yok muydu bu konuda pek bilgim yoktu. Ancak ne zaman evine sipariş götürsem yalnız şekilde beni karşılıyordu.
Markette o gün akşama kadar çok yoğun şekilde çalışmıştık. Biraz bahşiş toplamış olsam da bayağı yorulmuştum. Müşterilerin sakinleştiği dönem içerisinde kendime bir kahve yaparak dinlenmeye başladım. Bu sırada dışarıdan gelen sipariş telefonu çalıyordu. Patron işaret ederek bakmamı istedi. Elimdeki kahve bardağını bir yere bırakarak telefona doğru yöneldim. Arayan Feriha idi. Misafiri geleceğini belirterek benden acil şekilde 2 kilogram salatalık istiyordu. Patrona siparişi götürüp götürmeme konusunda sorduğumda, aldığım yanıt salatalıkları bırakırsın oradan da evine geçersin demişti. Önce soyunma odasına giderek üzerimi değiştirdim. İş kıyafetlerimi çıkartarak normal kıyafetlerimi giyinerek 2 kilogram önceden hazırlamış olduğum salatalığı da elime aldım Feriha’nın evine doğru yola çıktım.
Onun oturmuş olduğu apartman dairesine geldiğimde, kapıda beni karşılayarak elimdeki poşeti aldı. Senide yorduk kusura bakma canım, gel içeriye sana soğuk bir şeyler ikram edeyim dedi. Ben eve gitmem gerektiğini söylemiş olsam da, fazla ısrar edince dayanamadım. Mutfağa geçtikten sonra ortada büyük bir tezgah vardı.  Tezgahın kenarındaki bar tipi koltuğa oturdum bana getirmiş olduğu limonatayı yudumluyordum. Feriha ise getirmiş olduğum poşetteki salatalıklara tek tek bakıyordu. İçlerinden en uzun olanı seçerek mutfak tezgahı üzerine oturdu. Ne yapacağını merak ettiğim için bende kendisini izliyordum. Bacaklarını ayırdı ve eteğin altından külotu da çıkartmasından sonra kılsız amcık üzerinde salatalık sürtüyordu. Gerçekten gördüklerim beni şok etmişti. Ayağa kalkmamı istedi ve yanına doğru yanaşmamı istedi. Her amcık içine sokup çıkartmasında çıkan sesleri bana duyup duymadığımı soruyordu. Duymak ne kelime benim sikim kalkmış o salatalık yerine kendi sikimi sokmak bile istiyordum. Sanki içimden geçenleri okumuşcasına, bu salatalık yerine senin yarak içimde olsun ister misin diye bana sordu. Bende buna tabi ki dünden razıydım. Hemen pantolonumu indirdim ve sikimi elime aldım. Yanına doğru iyice sokuldum. Benim elimden kendi eline aldığı kalın sikimi sıvazlıyordu. Zaten onu izlerken iyice kalkmıştı. Tekrar okşayarak kaldırma girişiminde bulunmasına gerek yoktu. Amcık içinde duran salatalığı bana elimle çıkarttırdı. Kendi eline aldığı sikimi ise amcık içine yerleştirdi hadi sok hepsini dedi. Zaten sulanmış olan amcık içine sikimin hepsi yağ gibi kayarak girmişti. Amcık içi gerçekten yanıyordu. Ben girip çıktığımda ohh diyerek kafasını geriye doğru atıyor gözlerini kapatır şekilde inliyordu. Çok zevk aldığını görünce bende daha çok sert şekilde sokup çıkartıyordum. Bu heyecan ile girip çıkmış olduğum amcık içine boşalmıştım.

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video