31 Aralık 2017 Pazar

Dul Kalan Eski Sevgilimi Siktim

Merhaba ben Saffet. 34 yaşında evli bir erkeğim. Normal sıradan bir hayatı olan sürekli şekilde işe gidip gelen bir yapıda olan birisiyim. Kendime ayırdığım vaktim yok denecek kadar az diyebilirim. Uzun zaman sonra eski sevgilim Seval ile mahallede görüşmemiz bende ayrı bir heyecan yaratmıştı.
Seval bekar şekilde geçirdiğim gençlik dönemlerimde sevgililerimden birisiydi. Uzun zamandır görüşmediğim için şimdi biraz kilo almış etine dolgun bir hatun olarak daha da güzelleşmişti. Kendisini uzaktan görmüş olduğum için beni fark etmemişti. Bir süre takip ettikten sonra sürekli olarak markete filan yalnız gittiğini görmüştüm. Mahallemiz içerisinde konuşmaktan yana eşime görüneceğim korkusundan dolayı yapamıyordum. Ancak her gördüğümde farklı hisleri yaşadığım için sonunda konuşmaya karar verdim.
Bir sabah erkenden işe giderken yol kenarında onu da bayan kuaföründen çıkarken gördüm. Süslenmiş püslenmiş şekilde acele davranışlar ile yol kenarındaki otobüs durağına doğru yetişir bir hali vardı. Bende arabam ile işe gittiğim için kendisine korna çaldım. Arabama doğru baktığında tabi ki beni tanıyamamıştı. Bir kaç sefer daha korna çaldıktan sonra Seval diye seslendim. Arabanın camına doğru yanaştı ve beni görünce kendisi de çok şaşırdı. Birbirimize hal hatır sorduktan sonra arabama gelmesini ve gideceği yere kadar bırakabileceğimi söyledim. Arabama bindikten sonra sohbetimize koyu şekilde devam etmiştik. Neler yaptığını sorduğumda, bir evlilik yaşadığını ancak şuanda boşanmış olduğunu ve bizim mahallede babasına ait olan bir eve taşındığını belirtti. Dul kalmış olması beni biraz daha şaşırtmasına rağmen kendisine de yaklaştırıyordu. Neler yaptığını sorduğumda özel bir şirkette muhasebe personeli olarak görev aldığını belirtti. Bugünde iş toplantısı olduğunu ve bundan dolayı acelesi olduğunu belirtti. Bende iş yerinin kapısına kadar kendisini bıraktım. Akşama iş çıkışında kendisini alma sözü ile yanından ayrıldım.
İş yerime gittikten sonra onunla eski zamanlarda yaptıklarım aklıma geliyordu. Sadece öpüşmekten ileriye gidememiş olsak da, şimdi onun dul kaldığını düşünmek beni azdırmaya başlamıştı. Eskisinden daha güzel ve dolgun vücuda sahipti. Kendi karımdan daha çekici olduğunu düşündüğüm anlar bile olmuştu. Akşam iş çıkışında söylediği saatte hemen çalıştığı şirketin önünde beklemeye başladım. Çok geçmeden Seval arabanın yanına geldi. Arabaya bindikten sonra eve gitmeden bir yerde bir şeyler içmek teklif ettim. Dışarıda görenler olur, istersen bana gidelim dediğinde hemen kabul ettim. Kendisine ait evine gittiğimizde, oturma odasına geçerek sohbetimize devam ettik. Alkollü içecekler getiren Seval, birkaç duble alalım dedi. Bir yandan alkollü içecek yudumlarken diğer yandan da sohbet ediyorduk. Seval’e biraz daha yaklaşmıştım. Tıpkı eski günlerimizdeki gibi onun omuzlarına elimi atarak sarmaya başladım. Seval ise kafasını göğüslerime doğru yaslamıştı. Elimi yüzünden tutarak dudaklarını bana doğru getirmesini istedim. Öpüşmeye başladığımda ise beni gerçekten çok ateşli şekilde öpüyordu. Elini ise sikime doğru götürmüş sıvazlıyordu. Daha önceki görüştüğümüzde sikimi birkaç sefer eline almıştı. Bu sefer daha aldığında gerçekten büyümüş, tam sikişmelik diyerek gülümsüyordu. Üzerimizde ne varsa çıkarttık ve koltuk üzerinde sevişmemize devam ettik. Seval beni kaldırdı ve yatak odasına götürdü. Burada daha rahat ederiz diyerek sırtı üstü yattı ve beni üzerine aldı. Bacakları arasından amcık içine girdiğimde derin bir oh çekmişti. Hadi sevgilim eskide yapamadıklarımızı şimdi yapalım diyerek kendisini sikmemi istiyordu. Bende sikimi dibine kadar amcık içine kökleyerek ona istemiş olduğunu veriyordum. Zevkle amcık içinde gidip gelmeye devam ediyordum. Seval yerinden bir süre sonra doğruldu ve yatağın üzerinde domaldı. Şimdi benim arkama geç ve beni sert şekilde sik diye yönlendiriyordu. Dolgun kalçalarının arkasına geçtiğimde gerçekten görüntü mükemmeldi. Önümde bembeyaz bir göt ve kılsız amcık duruyordu. İçine her girip çıkışımda boşalıyor, boşaldıkça daha da istekli şekilde kalçalarını bana yanaştırıyordu. Artık bu kadar pompalamadan sonra bende dayanamadığım için götünün üzerine kalın yarak ile boşalıp rahatlamıştım. Seval artık karımdan sonra benim ikinci karımdı. Dilediğim zaman giderek sikişiyor birbirimizi tatmin ediyoruz.

4 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  3. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video