31 Aralık 2017 Pazar

Ayağım Burkulunca Arkadan Dayaması Hoşuma Gitti

Merhabalar ben Çisem. 24 yaşında oldukça düzgün fiziğe sahip bir hatunum. Spor yapmayı çok sevmiş olduğum için bu vücuda sahip olduğumu söyleyebilirim. Spor yaparken ormanlık alan içerisinde arkamdan bana sürtünen kuzenimin siki beni heyecanlandırmıştı.
Teyzem ile telefonda sohbet ederken kendisini ihmal ettiğimi düşünerek, uzun zamandır yanına neden gitmediğim konusunda bana sitem dolu sözler sarf etmişti. Bende hafta içerisinde çalıştığım için önümüzdeki hafta sonunu kendisine ayıracağımı sözünü vererek telefonu kapattım. Kendime ait aracım olmasından dolayı önümüzdeki hafta sonu akşam direkt olarak iş çıkışında teyzemin yanına geçtim. Eniştem beni kapıda karşılamış içeriye kadar götürmüştü. Her zaman ki gibi teyzem mutfakta yemek hazırlıklarının içerisindeydi. Beni çok sevdiği için hemen en sevdiğim yemeklerden hazırlamıştı. Teyzemin oğlu Mahmut ortalıklarda görünmüyordu. Nerede olduğunu sorduğumda dışarıda dolaşmaya çıktığını öğrendim.
Akşam kuzenimde gelmiş hep birlikte yemeğe oturmuştuk. Güzel bir şekilde geçen yemek sohbetindeki koyu görüşmelerimiz yemek sonrasında da devam etmişti. Teyzem benimle hasret gideriyor gibiydi. Saat geç olmuştu. Teyzem ve eniştem odasına çekildi. Bende kuzenim ile baş başa kaldım. Kısa bir şekilde sohbet ettikten sonra bizde yataklarımıza geçtik. Sabah uyanmak için telefon alarmını kurmuştum. Sabah çalmaya başladığında tabi ki sadece ben değil evdeki herkes uyanmıştı. Burası küçük bir dağ evi olduğu için ortalık sabahları oldukça sessiz oluyordu. Çıt çıksa her yerden duyulabilecek düzeydeydi. Ben spora çıkmak için hazırlık yaparken teyzem yatağından kalkmış yanıma gelmişti. Nereye kızım bu saatte diye bana telaşlı şekilde konuşuyordu. Bende endişe edilecek bir durum olmadığını sadece spor yapmaya çıktığımı söyledim. O zaman sana Mahmut da eşlik etsin ortalık tenha buralar ne olur ne olmaz diyerek yanıma kuzenimi de verdi. Kuzenim pek iştahlı olmasa da, birlikte ormanlık alana doğru evimizden çıktık. Hafif şekilde yürüyüş yapıyordum. Kuzenim pek sporla arası olmasa da, düzgün vücudu vardı. Bundan dolayı spor yapmaya pek gerek duymuyordu.
Ormanlık alan içerisinde yürürken diğer yandan da sohbet ediyorduk. Ancak önümdeki küçük bir çukura dikkat etmediğim için ayağım takılmış ve yere düşmüştüm. Ayağım burkulduğu için gerçekten çok acıyordu. Kuzenim yanıma gelerek ayağımın burkulan kısmına hafif şekilde masaj yaptı. Ancak şişme filan meydana gelmediği için korkulacak bir durum yoktu. Arkama geçen kuzenim bana sarılarak yerden kaldırmak istedi. Ancak kalçalarıma sürtünmesi o anda bende bir heyecan etkisi yarattı. Kafamı arkama doğru kuzenime çevirdiğimde onun da yüz ifadesi değişmişti. Onunda bu sürtünmeden zevk aldığını anlamıştım. Hiç önünden ayrılmayarak sürtünmeye devam ettim. Altımda ince tayt olduğu için kalçalarımın tenini ve yumuşaklığını çok kolay hissedebilecek durumdaydı. Bundan dolayı bende daha çok kendimi ona doğru yanaştırıyordum. Kalçalarımın üzerinde artık sikini kalktığını çok rahat hissedebilir durumdaydım.
Artık Mahmut sadece sürtünmek ile kalmamış ellerini koltuk altımdan çekerek göğüslerime doğru getirmişti. Yol ortasında olduğumuz için bir ağaç altına geçtik. Yüzümü kendisine dönerek hiç konuşmadan direk dudaklarından öperek sevişmeye başladım. Hava hafif şekilde serin olduğu için pek soyunmaya niyetli değildim. Bundan dolayı sade taytımı dizlerime kadar indirdim ve ağaçtan ellerimi tutarak domaldım. Arkamda duran kuzenim sikini biraz amcık üzerine sürtmesinden sonra içine girmişti. Hafif şekilde pompalıyordu. Hiç konuşmuyor bu anın keyfini çıkartıyorduk. Çünkü aramızdaki oluşan bu elektrik büyüsünün hiç kaybolmasını ikimizde istemiyorduk. Yavaş şekilde girip çıkan kuzen artık hızlanmıştı. Kalçalarıma tokatlar vurarak kılsız amcığı sikerek benimde boşalmamı sağlıyordu. Ayakta pompalamak biraz kendisini yormuştu. Bende onun çimenlerin üzerine uzanmasını istedim. Dimdik olan sikinin üzerine oturarak kucağında zıplayarak sikişmemi sürdürüyordum. Böylelikle kalın yarak dibine kadar amcık içine girip çıkıyordu. Ormanlık alan içerisinde kuzenimin kucağında defalarca inleyerek boşalmıştım.

3 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil
  2. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video