2 Ocak 2018 Salı

Otopark İçerisinde Ateşli Şekilde Birlikte Olduk

Merhabalar ben Polat. 28 yaşında özel bir otoparkta görevli olarak çalışıyorum. Herkesin yaşadığı bir seks hikayeleri olduğu gibi benimde yaşadığım fantezimi sizlere anlatmak istiyorum.
Otoparkta görevli olduğum için sürekli olarak gelip giden insanlar fazla oluyordu. Ancak otopark içerisinde en kolay anlaştığım kişiler ise kadınlar olduğunu söyleyebilirim. Sürekli şekilde bana kibar davranışlarının yanı sıra, bahşiş bırakmadan da çıkmamaları da ayrı bir ilgilerini gösteriyordu. Sürekli gelip giden aylık abonelik alarak bizim otoparkımızda bulunan birden fazla kadın bulunuyordu. Ancak içlerinden öyle seksi bir hatun vardı ki, Özge ile her karşılaşmamızda içimin yağları eridiğini söyleyebilirim. Özge özel bir iş hanında işe gidip geliyordu. Bir gün işten çıkışında yanında yaşlı bir adam gördüm. Bu yaşlı adamın kim olduğunu merak ettiğim için kendisine sormak istedim. Ancak adamın yanında olduğu anlarda bunu sormam yanlış olacaktı. Başka bir günü beklemeliyim diye kendi kendime düşünmüştüm.
Yaşlı adamı da aracına alarak otoparktan ayrılmıştı. Her zaman ki gibi gülümseyerek bana olan ilgisini göstermişti. Bende iş çıkışında eve geçtikten sonra kendisini daha farklı düşünmeye başlamıştım. Sabah tekrar işe döndüğümde mutlak bu kafama takılan merakımı giderecektim. Sabah olmuş ve işe geçmiştim. Özge çok fazla vakit geçmeden lüks aracı ile otoparka geldi. Yanında dünkü gördüğüm adam olmadığını gördüğüm için yanına yanaşarak aracının anahtarını almadan kendisine sormam gerekiyordu. Duyduklarım ise bende şok etkisi yaratmıştı. Kocası olduğunu öğrendiğimde nasıl böyle güzel bir kız böylesine bir adamla birlikte olabilir diye sesli bir şekilde düşündüm. Özge de bunu duyduğu için sesli şekilde gülerek otoparktan ayrılmıştı. Otopark akşamları kapalı olduğu için herkes aracını alarak ayrılıyordu. Ancak bu sefer Özge aracını almaya gelmemişti. Bende telefon rehberinde olan numaradan arayıp gelip gelmeyeceğini sormak istedim. İş yerinde toplantı olduğunu ve biraz gecikeceğini söylemişti. Bende bekleyebileceğimi söyleyerek telefonu kapattım. Otopark içerisinde sadece onun aracı kaldığı için anahtarını alarak içine oturup beklemeye başladım. Bir yandan müzik dinliyor, bir yandan da arka koltukta uzanarak dinleniyordum. Müzik sesi yüksek olduğundan dolayı, geldiğini duymamıştım. Birden uzanmış olduğum arka koltuk üzerindeyken ayaklarım ucunda Özge’yi görünce şok olmuştum. Yerimden kalkarak buyurun diyerek araçtan dışarıya çıktım. Bayağı keyfiniz yerinde sanırım gelmesem de olurmuş diyerek gülmeye başladı. Bende gülerek kendisine eşlik ettim. Bu sırada ne tatlı şeysin öyle diyerek yanaklarımı sıkmıştı. Bu samimiyet beni kendisine daha yakın olmamı sağlamıştı. Omuzlarından destek alarak bende kendisini çok çekici olduğunu ve kocasının şanslı bir erkek olduğunu söyledim. Bırak ya ne şansı o ilgilenmiyor bile diyerek terslemişti.
Bu şekilde konuşmalar onun ne kadar istekli olduğunu gösteriyordu. Kimsenin de yanımızda olmayışı dibine kadar yaklaşmamı sağlamıştı. Nefes alışverişini dahi yüzümde hisseder durumdaydım. Biran göğüs bölgemden itekleyerek arabanın içerisine doğru girmemi istedi. Hadi kalktığın yere tekrar yat bakalım diyerek uzanmamı sağladıktan sonra pantolonumdaki kemerimi çözerek dizlerime doğru indirdi. Hafif şekilde kalkık durumda olan sikimi önce ellerine alarak okşamaya başladı. Daha sonrasında hadi ufaklığı kendine getirelim şeklinde seks sözcüklerini kullanarak ağzına aldı. Öyle bir oral seks yapıyordu ki iliklerime kadar somuruyor gibiydi. Sikim dimdik olduğunda kendi pantolonunu da soyup kucağıma geldi. Aracın arka koltuğunda uzun sikimin üzerine oturup kalkmaya başladı. Bir yandan hafif şekilde oturup kalkıyor inlemeler içerisinde dudaklarıma yapışıyordu. Ateşli şekilde süren bu sevişme ile cinsel birleşimi yaşamak bana ayrı bir haz vermişti. Sonra beni yerimden kaldırıp tekrar dışarıya çıkarttı. Kendisi koltuğun üzerinde diz çöküp domalmış pozisyonda sikişmeyi istiyordu. Hepsini içimde istiyorum sert şekilde beni sik aşkım diyerek beni içinde istiyordu. Kalın sikimi amcık içine her sokup çıkartışımda daha sert hadi daha sert diyerek kendisini inleterek yarağa bu akşam doyurmamı bekliyordu. Birkaç sefer daha pomlapadıktan sonra bende sikimi çıkartarak götünün üzerine boşalmıştım.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kaslı vücut yapısına sahibim kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar veya çiftler. Arayın paylaşalım 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait,19 cm kalın.

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video