2 Ocak 2018 Salı

Arkadaşımın Teyzesini Birlikte Siktik

Merhaba ben Serdar, 28 yaşında ve evli bir erkeğim. Bekarlık dönemlerimin benimde hızlı geçmiş olduğundan dolayı, birçok çılgın fantezilerim olmuştu. Ancak içlerinden öyle bir tanesi vardı ki, halen tadı damağımda demiş olsam yanlış olmaz. Arkadaşımın teyzesi Emel ile yaşadığımız seks dolu anları sizler ile paylaşarak fikrinizi öğrenmeyi gerçekten çok istiyorum. Seks hikayemi okuduktan sonra yorum kısmına fikrinizi beyan ederseniz memnun olurum.
Lise yıllarından bu yana samimi olduğum arkadaşım Oğuz’un teyzesi ile de aynı samimiyet içerisinde gibi bir durumdaydık. Arkadaşım ile her zaman evlerine gidiyor kadınlar samimi konuşmalar içerisinde bulunuyordum. O zamanlarda 36 yaşlarında ve dolgun düzgün bir fiziğe sahipti. Onu gören bir erkek sikişmemek adına iç geçirmemesi imkansız bir şeydi. Bundan dolayı da arkadaşıma enişten çok şanslı sağlam bir hatunu sikiyor şeklinde konuşmalar yaparak takılıyordum. Arkadaşım ise boş ver ya bu durumları diyerek konuşmayı kestirip atıyordu. Oğuz’un eniştesini düşündüğüm anlarda bu kadına yeterli gelebileceğini zannetmiyordum. Mutlaka bir kaçamak yaptığını kendim hissetmeye başladığım için yakın takibe almıştım. Sürekli olarak evlerine yakın bölgelerde dolanıyor, evden çıktığı anlarda kimler ile görüşmeler yapıyor takip ediyordum. Son zamanlarda evlerine yakın bölgede olan mobilyacıya sık gidip geldiğine şahit oldum. Mobilyacı dükkanının içerisinde koltukta otururken uzaktan takip ettiğimde adamla şakalaştığını gördüm. Sonrasında masadan kalkarak birlikte adamla dükkandan ayrıldılar. Oğuz’un eniştesinin evde olmadığını ve işe gitmiş olduğunu biliyordum. Bundan dolayı takibime kaldığım yerden devam ettim. Aslında onlara kendimi hissettirmemem gerekiyordu. Biraz uzak mesafeden nereye gittiklerine baktım. Emel teyzenin bulunduğu binaya çıkmışlardı. Eve gideceklerini işte o zaman anlamıştım. Onlar asansör ile çıkarken bende merdivenlerden yavaş şekilde çıkıyordum. Kendi katlarında başka bir daire olmadığı için tekrar birilerinin kendilerinden sonra gelmiş olduklarını duymamasını istiyordum. Bunu en güzel şekilde başararak dairenin bulunduğu kata çıktım. Biraz kapı önünde bekledikten sonra zile bastım. Ancak kapıyı açan kimse yoktu. Israrlı bir şekilde zile basmayı tekrar ettiğimde Emel teyze kapıya gelmişti. Üzerine acele şekilde giyinmiş olduğu elbisesi ile gelmişti. Ancak halinden içeride bir adamla bir şeyleri yaptığı açıkça belliydi.
Kapıya çıkmış olduğunda Oğuz’un burada olup olmadığını sordum. Bana burada olmadığını söyleyerek istersen bir binanın altındaki internet kafesine bak diyerek göndermek istiyordu. Ancak ben gitmeye pek niyetli değildim. İçeriye geçeyim gelene kadar bekleyeyim diyerek kapıyı itekledim. Ancak içeriye almamakta ısrarlıydı. Bugün gelmez sen en iyisi evine git evde şuanda müsait değil zaten canım diyerek beni yollamakta kararlıydı. Bu sırada içeriden mobilyacı adam kapıya doğru yönelmişti. Benim neden bu kadar ısrarcı olduğumu ve kim olduğumu merak ediyordu. Ancak bu sırada Emel şok olmuştu. Adama siz içeriye gidin çalışmalarınıza devam edin diyerek geçiştirdi. Ancak ben durumu anladığımı beyan ettiğimde beni kolumdan tuttuğu gibi içeriye çekti. Salona geçtiğimizde üzerindeki elbisesini çıkarttı. Altında iç çamaşırı olmadığı için çırılçıplak bir şekilde duruyordu. Seninde istediğin bu ise buyur diyerek ellerimi vücuduna doğru çekti. Titrek bir şekilde olsa da göğüslerine dokunuyordum. Çok diri bir göğüsleri vardı. Bu sırada gülerek korkma canım senin olacak bunlar bugün diyerek daha çok kendisine beni çekmişti. Diğer mobilyacı adam ise koltuk üzerine oturmuş beni izleyerek hafif kalkık şekildeki kalın sikini sıvazlıyordu. Sonrasında hadi Emel getir şu genci de yanımıza diyerek harekete geçirdi. İkimizin önünde diz çökerek siklerimizi yalıyordu. İlk defa olgun kadının birisine sikimi yalatıyordum. Ancak mükemmel yaladığı için kendimi boşalmamak için zor tutuyordum. Sikim dimdik olmuştu. Emel koltuk üzerinde domaldı biriniz arkamdan girin diyerek yönlendiriyordu. Ben hemen arkasına geçtim ve onu sikmek istiyordum. Mobilyacı adam çok hızlısın genç adam hadi sik bakalım diyerek omzuma vurdu. Ben kalçaları kenarından tutarak sikimi amcık içine sokarak gidip gelmeye başlamıştım. Emel ise harika süpersin devam et hepsini kökle diyerek inlemeye başlamıştı. Diğer adam ise sus kahpe al şu siki yala bakalım diyerek ağzına birden kalın sikini kökledi. Artık inleme sesleri gelmez olmuştu. Ancak adam gırtlağına kadar soktuğu kalın yarağını yalatmayı sürdürüyordu. Ben bir kaç sefer daha gidip geldikten sonra boşalacaktım. Emel sakın içime boşalma diyerek beni arkasından çekti. Göğüsleri üzerine sikimi dayamasıyla boşalmam bir olmuştu. Sonra ben kenara çekildim ve uzun süre mobilyacı adamla Emel’in farklı pozisyonlarda sikişmelerine devam etmelerini izledim.

1 yorum:

  1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video