2 Ocak 2018 Salı

Servis Arabasında Ebru Bir Başka Sikişti

Merhaba ben Sedat. 34 yaşında okullarda öğrenci servis şoförlüğü yapmakta olan birisiyim. Son dönemlerde sizlerde çok iyi bileceksiniz ki, küçük yaştaki öğrencilere servis yapabilmek için servis annesi olarak birisinin çalışması gerekiyordu. İşte bu servis annelerinden birisi olan Ebru ile arabamın içerisindeki muhteşem seks maceramı sizlere aktarmak istiyorum.
Servis annesi görevinde çalışmak üzere gazeteye ilan vermiştim. Birkaç kadın başvurusundan sonra Ebru’da başvuruda bulunmuştu. Diğer kadınlara göre beni Ebru’ya çekmiş olan bir tılsım vardı. Bundan dolayı işe almak için hemen kabul etmiştim. Yaz tatilinde olduğumuz için okulların açılmasına kısa bir süre kalmıştı. Ebru ile ofisimde görüşerek neleri yapması gerektiğini anlatıyordum. Kısa süren bir tarif sonrasında haftaya okullar açılacağı için kendisini evinden alacağımı belirttim.  İşe başladığımız ilk gün evinden alırken üzerinde göğüs dekoltesi olan bir tişört giymişti. Göğüsleri büyük olduğu için gerçekten dikkat çekici durumdaydı. Bembeyaz olan teninden muhteşem süt gibi göğüsleri olduğunu tahmin edebiliyordum. Sabahları öğrencileri evinden alıp, aynı şekilde akşamları da öğrencileri tek tek evlerine bırakıyorduk. Bazı küçük çocukları kucaklayarak aşağıya indiren Ebru’nun sarkan göğüsleri beni çıldırtıyordu. Arabanın aynasından bakarak o muhteşem göğüsleri inceliyordum.
Bir gün bu şekilde baktığımı fark eden Ebru göğüs dekoltesini yukarıya çekmişti. Durumdan rahatsızlık duymuş olduğunu anladığım için kendime biraz daha çeki düzen vermeye başladım. Ancak içerimdeki kendisine karşı isteğim duracak gibi değildi. bekar olduğunu ve ailesi ile yaşadığını biliyordum. Daha önce kısa süren bir evlilik yapmıştı. Aklımdan onunda yarağa ihtiyacı olduğunu düşünmek kendisine yaklaşmaya daha çok itiyordu. Dayanacak düzeyde sabrım kalmamıştı. Akşam çocukları bıraktıktan sonra Ebru’yu evine bırakıyordum. Hafta sonuna geldiğimiz için evine telefon açmasını ve bu akşam bir toplantımız olduğunu geç geleceğini söylemesini istedim. Ebru ise söylediklerimi aynen uyguladı. Artık kafamdaki planı uygulamaya başlayabilirdim. Arabada tüm öğrencileri bıraktıktan sonra ormanlık alanın olduğu ıssız bir bölgeye doğru sürmeye başladım. Hemen aracın arka koltuğunda oturan Ebru nereye gittiğimizi soruyordu. Gerçekten kendisinden hoşlandığımı ve aramızda kalmasını söz verdiğim bir fanteziyi kendisiyle gerçekleştirmek istediğimi söyledim. İlk olarak saçmalama şeklinde kendisinden yanıt aldım. Fakat ben duracak gibi değildim. Arabayı uygun bir yere çektikten sonra kapıları kilitledim. Hemen şoför muavini kısmından yanına geçerek oturdum. Ellerimi eteği altından bacakları üzerinde gezdirmeye başladım. Ebru heyecandan titrek bir sesle ‘’ yapma ne olursun, bu yaptığınız doğru değil bir gören olacak ‘’ şeklinde konuşuyordu. Ben bir şey olmaz diyerek okşamaya devam ettim. Bu okşamadan zevk almış olacak ki elerimi bacakları arasına götürüp amcığı okşadığımda ıslanmış olduğunu fark ettim. Hemen koltuğun üzerine yatırdım ve altından külotunu çıkarttım. Tertemiz amcık önümde yalanmak için bekliyordu. Dil darbelerini üzerinde gezdirip daha çok çıldırtıyordum. Bu sırada Ebru artık kendisini bana teslim etmiş ‘’ ohh erkeğim devam et bırakma yala beni ‘’ diyerek istekli hale gelmişti. Tabi ki bu şekilde yaptığım oral seks benimde sikimi kaldırmış dimdik olmuştu. Bende oral seks yaptıracak kadar zamanım olmadığını düşündüğüm için hemen sikimi bacakları arasından yaladığım amcık içine soktum. Amcık içi resmen alev alev yanıyordu. Her girip çıkmamda vıcık vıcık sesler yükseliyordu. Ebru’nun buradan boşaldığını anlıyordum. Güzel bir şekilde pompalamaya devam ettiğimde birkaç posta boşalmıştı. Bende geliyorum aşkım dediğimde benin bacakları arasından çekerek göğüsleri üzerine boşalttı.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video