2 Ocak 2018 Salı

Ayakkabı Mağazasında Fena Sikiştim

Merhabalar ben Nurdan. 28 yaşında giyim ve kuşamına oldukça düşkün bir hatunum. Bundan dolayı da kendime ayırdığım hafta sonlarındaki zamanımın tümünü neredeyse alışveriş yaparak geçiriyorum diyebilirim. İşte bu alışverişi gerçekleştirmiş olduğum mağazalardan birisinde yaşadığım harika seks hikayeleri içinden bir tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Dul olarak yaşam sürünce seks konusunda kendimi tatmin etmek için farklı erkekleri koynuma alıyordum.
Bayram yaklaştığı için beni de giyim telaşı sarmaya başlamıştı. Ne alacağım neleri giyineceğim diye düşünmeye başladım. Önce kendime uygun kıyafetleri almak, ardından ise bu kıyafete uygun çanta ve ayakkabı almak istiyordum. Bu hazırlıkları yapabilmem içinde çalıştığım iş yerinden biraz erken çıkmam gerekiyordu. Özel bir şirkette sekreter olarak çalıştığım için genelde en son ben iş yerinden ayrılmak zorunda kalıyordum. Patronum ise iş konusunda oldukça titiz olduğu için iş yerinden kimsenin erken ayrılmasına izin vermiyordu. Odasına çekingen tavırlar içerisinde olsam da izin almak için girmiştim. Oda içerisinde yalnız bir şekilde bilgisayarından firma ile ilgili hesapları inceliyordu. ‘’Buyurun Nurdan hanım, size nasıl yardımcı olabilirim ?’’ diyerek alaycı bir tavır ile yaklaşmıştı. Ben ise umursamadan kendim için izin isteyeceğimi belirtmiştim. Bu şuanda mümkün değil demişti. Kapının arkasında bulunan özel kilidine sarılarak, kilitledim. Patronum ise ‘’ ne yapıyorsun, amacın nedir?’’ sorusunu bana yöneltmiş olduğunda ben çoktan yanına geçmiştim. Koltuğun hemen yanında bulunan masanın üzerine oturarak üzerimdeki mini eteğimden bacaklarımın görünerek kendisini etkilemesini sağlıyordum. Elleri biran bacaklarım üzerinde gezinmeye başladı. Titrer vaziyette olan eller bacaklarım üzerinden bacak arama doğru ilerliyordu. Elinin üzerine kendi elimi koydum ve ‘’ şimdi bu imkansız ancak izini aldıktan sonra sizinle ilgileneceğim ‘’ diyerek çekmesini istedim. Patron bu duruma yeşil ışık yaktığı için bana gerekli olan izni vermişti.
Hemen ofis içerisinden hazırlıklarımı yaptım ve ayrıldım. Bir taksiye binerek alışveriş mağazalarının sık olduğu bölgeye gittim. İlk olarak kendime uygun bir elbise bakıyordum. Bu elbisemi beğenerek aldıktan sonra sora ayakkabı ve çantamı almak kalmıştı. Büyük bir ayakkabı mağazası içerisindeki kalabalığı sevmediğim için, sade bir dükkan bakıyordum. Tabi ki bu sırada zamanın nasıl akıp gittiğinin de farkında değildim. Zaman oldukça geç olmuş neredeyse dükkanlar kapanacak saatine yaklaşmıştı. Bir sokak arasındaki ayakkabı dükkanının açık olduğunu gördüm. İçeriye girecek olduğumda mağaza sahibi adam kapanacak olduğunu ve elemanların çıktığını belirtti. Bunun üzerine bende kısa bir süre içerisinde ayakkabı alıp çıkacağımı ve bana yardımcı olmasını istedim. Peki diyerek beni içeriye aldı, ancak mağaza kapısını başka insanların gelmemesi adına kilitlemesi gerektiğini belirtti. Bu sözleri bana söylediğinde benim kafamda çoktan fanteziler kurulmaya başlamıştı.
Bayan ayakkabılarının olduğu kısma geçerek kendime güzel bir model bakıyordum. Birkaç modeli raftan indirdikten sonra denemek üzere yerde bulunan tabura üzerine oturdum. Giyinmem için adamda bana yardımcı oluyordu. Ancak bu yardım sırasında eteğimin altından amcık bölgeme doğru bakmaması içten bile değildi. Bu bakışları fark ettiğimde kendimi toparlamak yerine daha çok bacaklarımı açıyor, eteğimi yukarıya sıyırıyordum. Adamda benim istekli olduğumu anlamıştı. Ayakkabıyı tutan ellerini ayak bileklerimden başlayarak yukarıya doğru okşuyordu. Aslında ofis içerisinde patronun bacaklarımı okşadığı sırada sulanmıştım. Bu dokunuşların ardından daha da sulanmaya başladım. Yerimden kalkarak mağazanın içerisinde bulunan bir koltuk üzerinde bacaklarımı ayırdım. Adama kendi elleriyle külotumu çıkarttırarak amcık yalamasını istedim. Sulanmış amcık üzerinde azgın durumda olan adam dondurma yalar gibi dilini gezdiriyordu. Bende zevke geldikçe göğüslerimi de dışarıya çıkartmış avuçlarım arasında sıkıyordum. Bacaklarım arasında olan adamın kafasını bir süre sonra ellerimle çekerek yukarıya kaldırdım. Sikini çıkartarak ağzıma vermesini istedim. Kalın siki pantolonun fermuarından çıkartarak ağzıma doğru uzattı. Vakumlayarak dudaklarım arasından emip oral seks yapıyordum. İkimizde bu şekilde yaptığımız sakso sonrasında kıvama gelmiştik. Bacaklarımı ayırdığım koltuk üzerine tekrar uzandım. Adamı da üzerime alıp sevgililer gibi sevişerek kalın siki ile amcık içine girip çıkmasını istiyordum. Kalın alet her girip çıkmasında ben daha çok sulanıyor dibine kadar sokmasını talep ediyordum. Ben bu girip çıkma ile defalarca boşalmıştım. Üzerimdeki adam ise azgın bir boğa olmuştu. Sikmeye doymak nedir bilmiyordu. Sürekli olarak pozisyonlar değiştiriyor, boşalana kadar beni parçalarcasına mağaza içerisinde inleterek sikiyordu.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video