3 Ocak 2018 Çarşamba

Karımı Başka Erkeklere Siktiriyorum

Merhabalar, Ben Ercan 45 yaşındayım karım daha genç oLduğu İÇin onu baŞka erkeklere siktirip mutlu oluyorum! Karım hep bana sen benim gavatımsın.. Sat beni başka erkeklerle sikiştir herifim der!Uzun süredir hayallerimde olan bir şey. Ne vakit aklıma gelse hep aklımdan çıkarmaya çalışırdım. Ama gördüm ki bu fanteziyi kuran tek erkek ben değilmişim. Geçen yıl bu hususyu karıma açtım. Senin tavsiye ettigin siteleri gosterdim. Bir kac tanesinde profil de actimstim. Oradaki uyeliklerimizi gözler önüne serdim. O kadar ters bir reaksiyon gözler önüne serdi ki anlatamam. Bunun yalnızca bir fantezi olduğunu söylemem bile onu sakinleştirmedi. Haftalarca küs kaldık. Sonra husus vakitle soğudu ve unutuldu. Bir kac at once bana internette tanıştığı bir adamdan söz etti ve ondan çok hoşlandığını söyledi. Açıkçası benim amacıyla tam bir şok oldu. Böyle bir şeyi aslında beklemiyordum. Şaşırdım ama çok da heyeeanlandım. Peki onla görüşmeyi düşünüyor musun? Diye sordum. Bilmem belki dedi. Ama diğer bir erkek doğrulusunda arzulandığını bilmek hoşuma gidiyor dedi. Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. Eğer istersen onla olabilirsin dedim. Ama daha der demez içimi bir pişmanlık duygusu kapladı. Öyle bir şey düşünmüyorum dedi eşim. Sadece sanal bir şey bu. Bu cümleyle rahatladım. Ve o gece deliler gibi seviştik. Birkaç gün sonra şeytan dürttü beni eşimin laptopuna girdim. Maillerine ve Skype hesabına baktım. O adamla haftalardır hususşuyormuş. Adama resimlerini göndermiş. Eşim de ona kendi resimlerini. Skype de günlerce hususşmuşlar. Hem de en edepsiz
kelimelerle. Okurken kalbim duracak sandım. O adamla Skype de defalarca sanal seks yapmış. Eşim kuaförden dönünce ona herşeyi anlattım. Skype deki geçmişi okuduğumu ve mailleri okuduğumu söyledim. Kıpkırmızı oldu. Tamam tamam problem yok. Zaten bu düşünce ilk benden çıkmıştı diyerek onu biraz rahatlattım. Bana sarıldı ve seni seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum aşkım diye karşılık verdim. Peki Skype de yadıklarını aslında yaşam sürdürmek ister miydin? Diye sordum. Belki bekar olsam isterdim ama sen varsın o yüzden istemem dedi. Peki ben izin versem yine de yapmaz mısın? Diye sordum. Lütfen aklımı daha çok karıştırma dedi. Peki susuyorum ama bilmeni isterim ki bu tür bir şeyi yaşam sürdürmek istersen ben sana izin veriyorum. Dedim. Ve bana evet biliyorum dedi ve sarılıp öpmeye başladı. sikiş hikaye Sevişmeye başladık. Skype de o adamla yazışmalarındaki gibi sevişiyordum. Ağzımı bacak arasına götürüken “ o adamın sana bunu yapmasını istiyordun, değil mi?” diye sordum. Başnı evet manasında salladı. Kalbim duracak sandım. Haftalardır bu fantezi ile sevişiyoruz. Artık ben evdeyken bile çekinmeden o adamla Skype de chatleşiyor. Hatta bir keresinde o adamla Skype de chatleşirken masanın altından sessiz sedasız girip bacaklarının arasına ağzımı dayadığımda kendini kaybetti. Adama beni kameradan görmediği amacıyla eşimle başbaşa görüştüğünü sanoyordu. Ben işi ilerletmeye başlayınca eşim laptopu pat diye kapadı. Ve bir kaç saniye sonra sarsıla sarsıla boşaldı. Geçenlerde yatakta sohbet eder iken o adamla olmak isteyip istemediğini yine sordum. Başını olabilir manasında salladı. O vakit eve çağır dedim. Ay yok olmaz. Sen varken ben bir şey yapamam dedi. İstersen ben evde yokken çağır dedim. Bilmiyorum. Esasında beni sıksık evine çağırıyor ama ben her defasında hayır diyorum dedi. İstersen onun evinde de gidebilirsin dedim. Anladım. Tamam. Belki. Bilmiyotum dedi. Bu cevaptan ben bir şey anlamadım ama üstelemedim daha çok. Tüm gün işteyken bunu düşünüyorum. Eve dönerken eşimi yatakta o adamla yakalayacağımı düşünüyorum. Ama şu ana kadar rastgele bir şey olmuş değil.. Bir yandan ya o adama kapılırsa diye korkuyorum bir yandan da bunun bir an evvelce olmasını istiyorum. Bilmiyorum bu durumumda olan kaç koca var ama benim durumum bu. Paylaşmak istedim

5 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kaslı vücut yapısına sahibim kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar veya çiftler. Arayın paylaşalım 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait,19 cm kalın.

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video