2 Ocak 2018 Salı

Doktor Erhan Hastane Odasında Sikti

Merhaba ben Sevda, 25 yaşında henüz evlenmemiş olan bir hatunum. Sevgili olarak takıldığım erkekler ile yaşadığım seks ilişkilerim sonrasında hastane içerisinde yaşadığım çılgın fantezimi halen aklımdan çıkaramıyorum. Sizler ile doktor Erhan ile aramızda yaşanan muhteşem sevişmeden bahsetmek istiyorum. Erhan özel bir hastanede doktorluk yapmakta olan uzun boylu ve oldukça yakışıklı bir beyefendiydi. Diğer doktorlar gibi gayet kibar konuşuyor ve benim bu şekilde ilgimi çekiyordu. Babamın rahatsızlığından ötürü sürekli olarak doktora gidip geldiğim için kendisiyle muhatap oluyordum. Gel zaman git zaman derken aramızdaki samimiyet üst sınırlara kadar dayanmıştı. Erhan ile karşılıklı oturup çay içer duruma gelmiştik.
Babam küçük bir ameliyat operasyonu geçirmesi gerekiyordu. Bunun içinde hastaneye yatarak gerekli işlemler yapılacaktı. Bende yatış işlemlerini hallettikten sonra cerrahi müdahale sonrasında yanında kalacaktım. Babam ameliyatını olmuş kendisine tahsis edilen odasına çıkmıştı. Bende yanında kalacağım için hemen yanındaki koltukta kendime bir yer ayarlıyordum. Oldukça uzun ve geniş bir koltuk olduğu için geceleri yatmakta problem olmayacaktı. Aslında çok fazla kalmayacak olsak da bir gecede yatıyor olmam rahatlığıma düşkün olduğum için önemliydi. Doktor Erhan’ın babamı ameliyat ettikten sonra odaya gönderdi. Hasta bakıcıları ile yatağa yerleştirdik bende yanındaki koltuğa oturdum ve duvarda asılı olan televizyondan bir kadın programı açarak izlemeye başladım. Babam yeni çıktığı için kendisinde değildi. Akşam olmuş ve saat oldukça geçmişti. Erhan durumu nasıl diye babamı kontrole gelmişti. Bu akşam kendisinin hastanede nöbetçi olduğunu ve bir sıkıntı olursa kendisine direkt olarak söylemem gerektiği uyarısını bana yapmıştı. Bende tabi ki diyerek kendi odasına doğru yolcu ettim. Gecenin ilerleyen saatlerinde herkes kendisine ait odasında olduğu için bende koltuğa uzandım. Tam da bu sırada Erhan içeriye girdi. Odasında kahve hazırladığını bir fincan benimde içip içmeyeceğimi sordu. Aslında iyi bir fikirdi ve yerimden kalkarak Erhan ile odasına gittim. Karşılıklı koltuğa oturarak kahvelerimizi yudumluyorduk. Ancak bu defa bana karşı her zamankinden farklı gözler ile bakıyordu. Ağzından çıkan seni beğeniyorum sözünden sonra ise, bana karşı neler hissettiğini anlamıştım. Bu sözlerin karşılığını vermek istemedim. Aslında bakılacak olursa bende kendisini beğeniyordum. Kendi koltuğundan kalkarak benim yanıma doğru yanaştı. Ellerini omzuma atarak gerçekten çok hoşsun senin hayalin ile geceleri uyuyorum sözlerini söyleyeme devam ediyordu. Bende etkilenmiş olduğum için ters şekilde karşılık vermedim. Gerektiği şekilde benimle ilgilenmesini, gerekirse bu gece bana odasında sahip dahi olabileceğini içimden sesli şekilde düşünüyordum. Elleri omzumda gezerken biran aşağıya kalçalarıma doğru belimden itiyordu. Kafasını da boynum bölgesine yanaştırmış, dilini boynum üzerinde gezdiriyordu. Bu sırada kendimi kaybetmeye başlamış hafiften inliyordum. Elleriyle yavaş şekilde beni soyması için kendisine fısıldadım. Artık kontrol kendisindeydi, istediği gibi yönlendirebilirdi. Koltuğun üzerinden beni kaldırdı ve odasının içerisinde bulunan bir hasta sedyesinin üzerine yatırdı. Üzerimdekileri çıkarttıktan sonra çırılçıplak bir şekilde beni bırakmıştı. Göğüslerimi ve bacak arasından amcık bölgemi büyük bir iştahla yalamıştı. Ayakta benim uzanmış olduğum sedye üzerine doğru tekrar yanaştı. Eline aldığı kalın sikini dudaklarıma dayamasıyla yalamam için ağzıma sokması bir oldu. Benimle sevişirken zaten aleti kalkmıştı. Tıpkı amcık siker gibi ağzıma sikini sokup çıkartıyordu. Dimdik olan aletini tekrar bacaklarım arasına götürdü. İyice ayırdıktan sonra içime yerleştirerek girip çıkmaya başladı. O girip çıktıkça ben sulanıyor daha çok köklenmesi için inliyordum. Sert şekilde sikilmek hoşuma gidiyordu. Bundan dolayı sedyeden aşağıya indim ve önünde domaldım. Götümü tokatlayarak kendimi domalma pozisyonunda defalarca sikmesini istedim.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video