3 Ocak 2018 Çarşamba

Kızlığımı Erkek Arkadaşıma Verdim

Hiç te Pişman değilim benim için seks önemli arkadaşlar o yüzden! Kızlık zarı falan bahane ben kimle istersem onunla sikişiyorum! Am benim göt benim size ne!Selamlar gençler nasıl kızlığımı bozdurduğumu ve kadınlığa ilk ismim atışımı sizlere söylüyorum erotik hikayeler henüz galiba bir deli cesareti geldi bana ve açıklama hem de rahatlama gereği duyduğum amacıyla anlatma gereksinimi duydum. Ben 26 yaşındayım bundan beş ya da altı yıl ilk olarak başımdan işlemiş o günün ısısını size duygu ettirmek amacıyla paylaşım yapıyorum. Seksi bir taze kız şekilde o dönem baylar içersinde çok tanınmış halde takılıyordum. birlikte çok çok keyifli günlerim oldu fazlası ile ancak aşk hayatıma gelince sıksık deli temaslar yaşardım ama ençok arkadan sunarak kendimi tatmin ediyordum bir şekilde. Sonuçta öğretilmiş bir gerçek sahip olunan kocana verirsin diye ancak bundan bu tür buna bir inancım kalmadı saçmalık galiba bu beğeniten mahrum kalmak çok aşırı zor ve büyük bir güç istiyor. O kadar yıl dişimi sıksam da günün birisinde bir sevgilim oldu genç erkek hem de delikanlı olması ile beni benden saha hareketi ile birlikte birliktelik yaşıyorduk. Günler kovaladı birbirini ne vakit geçti anlamadan ilk ayımızı doldurmuşuz galiba. O kadar güzel bir duygu kazandırdı ki bana gün geçtikçe sanki ona daha çok çok tutulmaya başlismim. Arada Romantik tavrı ya da ciddi oluşu ne bileyim galiba baştan aşağı her şeyi ile beni etkilemişti şimdi pek anlamıyorum nesine tutuldum. bundan bu tür hayatımda değil sadece hatıram da var ama aslında ne duygu ettiğimi anlayamıyorum. Her neyse bir gün evine gitmiştim evde kimse sex hikayeleri olmayınca bir yalan uydurdum evdekilere birlikte kalmak amacıyla. birlikte güzelce vakit geçirdikten sonra ona sarılıp yatağa girdim altında sırf külotu ile yattı yanıma. Benim ise sırf iç çamaşırım vardı vücudumun taş bu gibi fiziği ortada iken bana dokunmadan süzüldü yanıma. Sarıldım ve duygusal bir konuşma geçti aramızda. öyle bir yere bağlandı ki konuşma filan ardından onun üstüne çıktım ve yiyişme ye başladık. Sıcak dokunuşu ile birlikte vücudumu okşayarak beni altına aldı her yerimi o kadar güzel yaladı ve emdi ki kendimden geçirmişti beni. En son kulak meme mi emerek benim üzerimde durunca bir titreme geldi bana aşkım içime gir diye tatlı bir ses tonu ile haykırdım. Gözüm döndü nasıl bir beğeniti anlayamismim onun verilen itimat ve sıcak ilişkisine kapılmıştım. Tam anlamı ile çıplak kaldık memelerimden vajinama kadar emerek indi. En son amımı uzun vakit emdikten sonra onu yatırdım üstüne çıktım. Kalçamı ona doğru çevirdim ve ona yalama ya devam eder iken onun aletine saksafon çekmeye başlismim. iştahlı bir halde buna devam ettikten sonra  bundan sonra iyice dayanamaz duruma gelmeye başlismim. Uzandım yatağın ucuna döndürdüm rahim bölümünü. Ayağa kalktı karşıma geçti ona bakarak elim ile okşamaya başlismim orgazm ediyordum kendimi. Bana bakarak iştah ile ayaklarımı havaya kaldırdı omzuna koydu. Daracık rahmimin ağzına koydu kamışını. Yavaşça zorlamaya başlanmıştır heyecanım iyice tavan yapmıştı. Bu beğeni bamdiğer bir şeydi kelimeler galiba anlatmak adına yeterli gelmiyor. Acı ile zorlamaya başladı içime köklemeye çalıştı ama basit olmadı pek. iyice içime sürmeyi aniden bire başardığı anda arı sokması bunun gibi bir acı duydum ama arka kısmına  çok aşırı tatlı bir keyif duymaya başlismim. Bütünü ile içime girince dizlerimin kırılma noktasından bastırarak üzerime doğru bastırdı dudağımdan öpücük alırken bana git gel yapmaya devam etti. çok çok güzel oluyordu ancak sanki kanamam çokydı. Boşalana kadar o heyecanı yaşattı bana ama işimiz tamamlanınca kanamayı durdurmak adına baya bir uğraşmıştım. Onun amacıyla bakire olmaktan vazgeçtim ancak o gece diğer bir sefer atamadık durumum yüzünden. ama ardından devamında gelen vakitlarda bütün acımızı çıkartmıştık.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video