2 Ocak 2018 Salı

Otobüs Bagajında Götten Siktim

Merhaba adam Ekrem, 34 yaşında otobüs şoförlüğü yapmakta olan evli bir erkeğim. Her ne kadar otobüsüme binen müşterilerime farklı gözler ile bakmamış olsam da, Hilal ile aramda ayrı bir köprü kurularak birlikte olmuştum. Uzun yol şoförü olduğum için, hemen şoför koltuğunun arka kısmındaki birinci sıradaki koltuklarda genelde bayanlar oturmaktaydı.
Ancak bu oturan kadınların içerisindeki Hilal bir başka şekilde bana bakıyor, gözleriyle resmen beni otobüs içerisinde soyuyordu. Yaklaşık olarak 8 saat süren yolculuk süresince seksi bakışlarını benden ayırmıyordu. Alımlı bir yüzü ve fiziği olduğu için bunu kullanmasını çok iyi biliyordu. Yolculuk sırasında iki yerde mola vererek yola devam ediyorduk. İlk mola yerinde ben yemeğimi yedikten sonra dinlenmek üzere kendimize ait olan otobüsün alt kısmında bulunan yatağa geçerek uzanıyordum. Daha öncesinde otobüs mola yerinde bize ayrılmış olan yemek kısmına geçerek bir şeyler atıştırmak istemiştim. Hilal ise bu yemek kısmına giderken beni peşimden takip ediyordu. Biran duraksayarak arkama döndüm ve ‘’ buyurun hanımefendi, bir isteğiniz mi var ?’’ sorusunu kendisine yönelttim. Biraz gülümsedikten sonra arkasını dönerek yanımdan ayrıldı. Ben ise yoluma devam ederek diğer şoför ve muavin arkadaş ile oturarak yemeğimi yedim.  Ancak yemeğimi kaşıkladığım sırada neden arkamdan gelmiş olduğu kafamı kurcalıyordu.  Mola yerinden ayrılmak üzere otobüsün yanına geldim. Hilal hemen merdivenlerin başında beni bekliyordu. Yanına gitmiş olduğumda ‘’Az önce neden güldüğümü merak ediyorsanız, sizin yatakhane kısmına beni de alın’’ diyerek kolumdan tuttu. Yolcuların hepsi daha otobüse binmemişti. Direkt olarak kolumdan tutan Hilal’i otobüsün alt kısmında bulunan yatak kısmına soktum. Bende peşinden girerek diğer şoför arkadaşlara görünmeden onun istediğini vermek istiyordum. İçeriye girer girmez benim dudaklarıma yapışmıştı. Bir yandan öpüşüyor diğer yandan da üzerindekileri yavaş bir şekilde çıkartıyordu. Üzerinde bulunan tişörtünü çıkarttıktan sonra altında bulunan sutyenini benim çıkartmamı istedi. Sırtını bana dönerek sutyenin kopçasını açtım. Bu sırada ortaya çıkan göğüsleri sıkmaya başladım. Sırtı bana doğru dönük olan Hilal daha çok yaslanarak ‘’ boynumu da yala sık göğüslerimi bugün benim erkeğim ol’’ diye inleyerek beni kendisine daha çok çekiyordu. Bu sözler karşısında daha oral seks yapmadan sikim kalkmaya başlamıştı. İkimizde çırılçıplak bir şekilde yatakta sevişiyorduk. Göğüslerini sıkarak boynundan aşağıya doğru yalayıp göğüs uçlarını da emmeye başladım. Kendisi de ellerine aldığı sikimi kavramış avuçları arasında sıvazlıyordu. ‘’ Gerçekten çok büyükmüş tam amcığıma layık’’ diyerek benim yatağa uzanmamı istedi.  Daha önce elleriyle sıvazladığı siki ağzına almak istiyordu. Önce dudaklarıyla sikimin kafasına öpücükler konduruyor, dilini de etrafında gezdirerek yalıyordu. Bu şekilde bir yapılan oral seks gerçekten boşalmamak için dayanılacak gibi değildi. Koltuk altından tutarak kaldırdım. Sikimi amcık içine almasını istiyordum. Kendisi de buna hazır olduğu için ellerine alarak uzun sikin üzerine oturdu. Sulu amcık içine kalın sikim girdiğinde derin bir oh çekerek zıplamaya başlamıştı. Bulunduğumuz ortam pek geniş olmamasından dolayı fazla hareket edemiyorduk. Sadece kucağımda zıplayarak sikişmiş, sonrasında da bacakları arasına geçerek sikimi köklemiştim. Bacakları arasında gidip geldiğim sırada ‘’ hadi erkeğim içime boşal, o menilerini ılık ılık içimde istiyorum’’ diyerek beni içine patlatmıştı. O kadar boşalmıştım ki üzerinden uzun bir süre kalkmadım. Tekrar mola yerine varana kadar bulunduğumuz yerden çıkamazdık. Birbirimize sarılarak yatağa uzandık.
Ancak doymuş gibi durmuyordu. Bana sarılmış olsa da, inmiş olan sikimi okşuyor, tekrar kaldırmak istiyordu. Elleri ile sıvazladığı siki tekrar ağzına alarak yalamaya başladı. Bu sefer kaldırmakta zorlandığı için ağzının içinde vakumluyordu. Sikimi vakumlamasından ötürü kafası mantar gibi olmuştu. Kızarmış durumda olan kalın yarak tekrar amcık içine değil bu defa götten sikişmek istiyordu. Yatağın üzerine yatarak bacaklarını ayırdı. Bacak arası pozisyonunda göt deliğinden içine sokarak sikişmeye başladım. Kalın yarak götten girdiğinde hiç zorlanmamıştı. Altımda bir fahişe gibi inliyor, kalın siki dibine kadar yiyordu. Kalın yarak ile göt deliğine boşalarak ikimizi de kendimizden geçirmiştik.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video