3 Ocak 2018 Çarşamba

Çıtır Ablamı Siktim

Selamlar seks öyküsü sever arkadaşlar bende boş vakit buldukça bu tür sitelere girer vakit geçirir tatmin olup çıkarım bende sizlere başımdan geride bıraktığımız bir hikayemi yazmak istedim umarım ki sizde ensest sex tatmin olursunuz bu anlatacağım hikayem öz ablamı çatır çatır nasıl siktim budur Ablamla benim aramda 4 ıslak var. aşırı cilveli ve çok çok güzel bir hanım ancak daimi şekilde beni küçümseyen ve azarlayan bir tanesi. Kibirli diyebilirim. Bu güzelliğinin altında içmeyi çok sever ama içtiği vakitde hemen sarhoş olur. Bunu bildiğim amacıyla itimat ettiği tek erkek ben olduğumdan sıksık olarak dışarıya içmeye gideceği vakit beni de yanında götürür. Geçen akşam gene en bilindik gece kulübüne gittik. ama bana sıksık laf sokuyor azarlıyor. Kendisine sanki Uşak olduğumu sanıyordu. Ablam içtikçe dans ediyor şeftalisi götü açıldığı içersinde baylar dibimizden ayrılmıyordu. Ablama yapma etme desem bana herkezin içersinde bağırıyor ve azarlıyordu. Bu yüzden dayanamadım ablam sarhoş oldu ve en sonucunda da taksi de eve gelir iken sızdı.Merdivenlerden taşıdım onu odasına kadar götürdüm yatırdım annemler uyanmadığı amacıyla de o mini eteği altında ki bacakları ve şişesi benim sikimi kaldırdı. Zaten uyuyor ve sabaha kadar uyanmaz bir kez amını öpsem diye düşündüm. Ben külotunu indirip amına bakınca benim yarak tamamiyle sertleşti ve bu yüzden sikmeye karar verdim. ancak evvela bu güzel amcığın keyfini çıkarmam gerekiyordu. Bu nedenden ötürü o güzel amını yaladım. Ablam uyuyordu ama bu yüz ifadesinden anladığım çok keyif aldığıydı. Amını yaladım. Bakire olup olmadığını erotik hikayeler bilmediğim amacıyla şansıma bundan sonra dedim. ilk evvelce bir parmağımı amından içeriye daha sonrada iki parmağımı amından içeriye soktum. Ben sokunca baktım kan gelmedi 20 santimlik yarağımı çıkardım ve ablamın yarığından içeriye sokup onu becermeye başladım. Ben üstünde gidip gelir iken bir yandan korkuyordum uyanacak diye esasen uzun vakittir da sikişmediğimden çok çabuk boşaldım ve ablamın üstünden indim. Bir ıslak mendille döllerimi temizleyip onun külotunu tekrar giydirdim. Sabah uyandığım vakit kesinlikle hatırlamadı…

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video