2 Ocak 2018 Salı

Komşumuz Ayten Kucağıma Oturunca Dayanamadım

Merhabalar ben Yücel. 24 yaşında uzun süre evliliği düşünmemiş olan bir erkeğim. Ailem ile yaşamış olduğum evde başımdan geçen bir hikayemi sizler ile paylaşmak için bu siteye girmiş bulunuyorum. Komşumuz Ayla 38 yaşlarında evli ve etine dolgun bir kadındı. Sürekli olarak gezmeyi sevdiği için, uğrak duraklarından birisi de bizim evimizdi. Bizim eve özellikle hafta sonlarında benim işe gitmediğim günlerde geliyordu. İlk sıralarda bu ziyaretini normal olarak karşılamış olsam da, sonrasında bizim eve hep benim olduğum zamanlarda gelmesini bir tesadüf olarak karşılayamazdım. Zaman geçtikçe aramızdaki samimiyet ilerliyor, kendisine bu şekildeki bana karşı olan ilgisindeki nedenin ne olduğunu sormak istiyordum. Bu soruyu yöneltebilmek içinde tabi ki yalnız olmamız gerekiyordu. Bunun için de gerekli ortamın oluşmasını beklemeye geçtim. Zaten kendi açımdan pek bir acelem yoktu.
Yaz aylarında bulunduğumuz şehir biraz sıcak olduğundan annem ile babam yazlık eve geçiyorlardı. Şehrin köy kısmında bulunan yazlık evimizde bende hafta sonlarında giderek kalıyordum. Akşamları ise evimizde yalnız geçiriyordum. Herhangi bir akşam üstü müsait olur ise Ayten ile bu durumu konuşmaya karar verdim. Akşam iş çıkışında müsaitliğini kontrol ederek eve geçecektim.
Akşam iş çıkışında eve gelmiş olduğumda sanki merdivenlerde yolumu gözler gibi duruyordu. Apartman girişinde merhabalaşarak yukarıya çıkmak istedim. Kendisi de benimle konuşacak gibi durduğu için yanından ayrılmadım. Neden bu kadar ilgi dolu gözler ile bana baktığını ve benimle bu kadar ilgilendiğini sordum. Aramızda fazla şekilde yaş var, ben senin ablan sayılırım, neden sana ilgi göstermeyeyim diyerek geçiştirdi. Bende peki diyerek eve çıktım. O günden sonra bir daha kendisini görememiştim. Benim de senelik izin olduğu için ailemin yanına yazlık evimize geçmiştim. Yaylada güzel bir şekilde tatilimi yaptıktan sonra ailem ile birlikte evimize tatilimin bitimine 3-4 gün kala dönüş yaptım. Annem ise komşulardan uzak kaldığı için evde bir yemek daveti verecekti. Zaten gitmeden de sürekli olarak bu tür organizasyonlar kendi çapında düzenliyordu.
O davet günü ben odamda uyuya kalmıştım. Öğlene doğu uyandığım için eve gelen misafirlerden haberim yoktu. Annem odama gelerek hadi artık sende evden bir yerlere çık misafirlerimle ilgileneceğim diyerek beni sepetlemeye çalışıyordu. Bende peki diyerek üzerimi giyinmek için dışarıya çıkmasını bekledim. Annem kapıdan çıktıktan sonra pantolonumu aşağıya indirdiğimde Ayla oda içerisine girdi. Ayakta durur şekilde elimde pantolonum ve sadece külotum ile ona karşı bakar gözlerle kalmıştım. Biraz çekingen tavır ile arkamdaki yatağa oturdum ve elimdeki pantolonumu üzerime kapatmaya çalışıyordum. Ayla gülümseyerek yanıma doğru geldi. Yatak üzerinde boş yer olmasına rağmen direkt olarak kucağıma oturdu. Dolgun kalçaları kucağımı doldurur şekildeydi. Ancak bu yaptığınız normal değil şimdi birisi içeriye girecek diyerek yollamak istedim. Şu anda bekar bir kadınım, kocam ile yazın yollarımızı ayırdık şimdi kocam sen olacaksın diyerek dudaklarıma yapıştı. Kucağımda olan kalçalarına zaten sikim değdiği için kalkmaya başlamıştı. Dudaklarımdan da öpünce dayanacak durumda değildim. Odamın kapısını kilitledikten sonra tekrar Ayla’nın yanına geldim. Hızlı bir şekilde üzerimizdekileri çıkartarak yatağa uzandık. Göğüslerinden başlayarak kendisini yalıyordum. İnleme seslerinin yükselerek salonda bulunan annem ve misafirlerinin duymasını istemiyordum. Bunun içinde elimi ağzına kapatıyordum. Bu ön sevişme sırasında ikimizde kıvama gelmiştik. Oral seks yaptırmadan direkt olarak sulanmış amcık içine girmek istiyordum. Bacakları arasına geçtim ve içine girmeye başladım. Amcık için resmen yanar durumdaydı. Bu yangını söndürecek erkek bulamadım sik beni diyerek altımda inliyordu. Ben bu seks sözcükleri üzerine daha çok sikimi sokuyordum. Ancak doyacak gibi durmuyordu. Fısıldaşmalı şekilde sikiştiğimiz odamda Ayla’nın göğüsleri üzerine boşalmıştım. Sonrasında toparlanarak odadan çıkmamız gerekiyordu. Ancak Ayla annemin yanına salona değil direkt olarak evden çıkması lazımdı. Onu ve kendimi bir şekilde evden dışarıya attım. Apartmanın merdivenlerinden aşağıya inerken Ayla bu olmadı, bir daha ki sefere rahat bir ortam içerisinde sikişelim diyerek beni yolcu etti.

1 yorum:

  1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video