2 Ocak 2018 Salı

Öğrencim Kızın Annesi Esin Fena Azdırdı

Selamlar ben Ercan, 32 yaşında spor eğitmenliği yapan bekar şekilde takılmakta olan bir erkeğim. Evlilik hayatımda hiçbir şekilde aklımdan geçmediği için, seks fantezileri yaşayarak kendi hayatımı mutlu bir şekilde geçiştiriyorum. İşte bu fantezilerimden birisinde öğrencim Şule’nin annesi Esin ile yaşamış olduğum muhteşem zevk dolu dakikaları sizinle paylaşmak istiyorum.
Esin etine dolgun halen eşi ve kızı Şule ile birlikte yaşam sürmekte olan bir hatundu. Sürekli olarak kızı ile birlikte tenis dersleri verdiğim korta geliyor, bizim yaptıklarımızı izliyordu. Tenis dersleri de genellikle yaz tatillerinde olduğu için, üzerimizde sürekli rahat kıyafetler bulunuyordu. Esin de aynı şekilde özgür takılan bir kadın olmasından ötürü, genel olarak mini şortu ya da eteğiyle geliyordu. Hemen karşımızda bulunan trübünlere oturup bizi izliyordu. O kadar düzgün bacakları vardı ki, üst üste atmış olduğunda baldırları bir harikaydı. Çok fazla öğrencilerimin annesiyle muhatap olmuştum ancak bu kadın bir başka görünüyordu gözüme. Spor derslerimiz bittiğinden itibaren baş başa bir şeyler içmek için davet ediyordum. Kızı içeride duşunu alırken bende annesi ile yalnız kalarak daha yakından tanışıyordum. Bir iş adamının karısı olduğu için eşiyle pek görüşemediğinden şikayetçi durumdaydı. buradan bana aslında cinsellik hayatının da pek düzgün gitmediğini işaret ediyordu. Esin ile birlikte o kadar samimi olmuştum ki artık bir yatağa götürmediğim kalmıştı.
Yaz tatili uzun bir dönem olsa da kısa sürede geçmişti. Fazla şekilde zaman kalmadığı için artık kafamdaki bir takım fantezileri uygulamak için Esin ile yalnız kalmalıydım. Son hafta sonu dersimize gelmişlerdi. Her zaman ki gibi tribüne geçerek oturacaktı. Ancak ben bu defa saha kenarında bir sandalye hazırladım ve buraya oturmasını istedim. Bir yandan top ile eğitimlerimizi yapıyor, diğer yandan da Esin’in bacaklarını ve vücudunu süzüyordum. İşlerimizi tamamladıktan sonra Şule duşunu almak için yanımızdan ayrılacaktı. Bende Esin’e kendime ait ofisimde bir şeyler içmek için davet ettim. Odamıza geçtikten sonra çok fazla vaktimiz yoktu. Ancak Şule gelene kadar onunla birlikte olabilirdim.
Ofis kapısından içeriye girmiş olduğumda hemen kapıyı kilitledim. Perdeleri de indirdikten sonra Esin durumu anlamaya başlamıştı. Seni beğeniyorum ve istiyorum artık vaktimiz fazla yok diyerek ellerimi eteği altından götüne doğru attım. Okşamaya başladığımda Esin çoktan dudaklarıma yapışmış sevişiyordu. Ateşli şekilde beni öpüyor, ellerini şortumun içerisine sokup kalkmaya başlayan sikimi kavrıyordu. Beni hemen arkamdaki koltuğun üzerine oturttu. Kendisi de yere diz çöküp dudakları arasına kalın siki almaya başladı. Oral seks yaptıkça ben daha da azgın duruma geliyordum. Fazla vaktimizin olmadığı için kollarından tutarak kaldırdım ve koltuk üzerindeyken kucağıma aldım. Eteğini çıkartmadan sadece külotunu kenara çekip kalın siki amcık içine soktum. Kucağımda olan Esin’in amcık yanıyordu resmen. Her girip çıkışımda inliyor, dudaklarımı öperek hepsini içine kökletiyordu. İkimizde zevke gelmiş inleyerek sikişiyorduk. Boşalacağım anlarda tekrar sikimi içerimden çıkartarak amcık üzerine orgazm olmuştum.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar ve çiftler 05456976300 (özele açık) resimler bana ait

      Sil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video